sving Husa

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Undrar om det är någon som sitter å trycker på en sving till en husa 650-02? Vad kostar en ny?

Är det samma sving på alla modeller oavsett kubik?

När jag ändå är på gång så undrar jag vart kan man få tag på miniblinkare till dito modell
 
Manne skrev:
Undrar om det är någon som sitter å trycker på en sving till en husa 650-02? Vad kostar en ny?

Är det samma sving på alla modeller oavsett kubik?

När jag ändå är på gång så undrar jag vart kan man få tag på miniblinkare till dito modell

Det är samma på 01-03 oavsett cc. Enligt listpris ungefär 7000:- spänn har jag för mig.
 
kan kolla vad man hittar!?? funkar 99-00 svingen för dig!? dom passar rätt på!
 
97-98 svingar men dom hade länkage!

hade ev en 02 sving oxå men det får man reda på om 2 dagar! men hur skadad är den ??? går den inte att laga??? krävs kanska stora skador för det skall vara lönlöst att laga!

Manne skrev:
Dubbdäcken åt på den :mad:

Hade du nått eller?
 
Mcbudet skrev:
97-98 svingar men dom hade länkage!

hade ev en 02 sving oxå men det får man reda på om 2 dagar! men hur skadad är den ??? går den inte att laga??? krävs kanska stora skador för det skall vara lönlöst att laga!

Klart den går att laga, tror jag.
Fattar inte riktigt hur bara :va
Är nog den lilla putsbögen mest som kommer fram........

Satte på motarddäcken i helgen och märkte att dubben käkat en och enhalv mm in i svingen, så nu är det 4 schyssta bromsränder i svingen... :huvet
Ser bara jävligt trist ut.

Är ialla fall fortfarande intresserad :tummenupp
 
Blev det nå åka i helgen då Erik?
När kommer du hem nästa gång? :va
Då måste vi :fyllisar

Sen när började du bry dig om repor? :FU
 
Macke skrev:
Blev det nå åka i helgen då Erik?
När kommer du hem nästa gång? :va
Då måste vi :fyllisar

Sen när började du bry dig om repor? :FU

Va fan den är ju fin i övrigt, så fucking typiskt mig

Nästa helg är man söder ut igen. Jorrå blev lite åka av, alltid kul med med(mot)trafikanter som blinkar frenetisk när man kommer slangades på baken. Upptckte att husan hade lite slingertendenser....

Ska troligtvis dricka sprit hos josse i uppsala men hinner nog med en sväng på tullen oxå :tummenupp
 
Det du gör som är billigast är att svetsa igen reporna och sen höglans polera svingen! blir snyggt och bra!!!

hör av dig om du vill ha det gjort!

Manne skrev:
Klart den går att laga, tror jag.
Fattar inte riktigt hur bara :va
Är nog den lilla putsbögen mest som kommer fram........

Satte på motarddäcken i helgen och märkte att dubben käkat en och enhalv mm in i svingen, så nu är det 4 schyssta bromsränder i svingen... :huvet
Ser bara jävligt trist ut.

Är ialla fall fortfarande intresserad :tummenupp
 
Mcbudet skrev:
Det du gör som är billigast är att svetsa igen reporna och sen höglans polera svingen! blir snyggt och bra!!!

hör av dig om du vill ha det gjort!


ja, hur fort går det att ordna? kan svingen sitta kvar..... :va
give me a call 0730.442245
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top