Svindel, någon?

Hur kan man orka göra allt det där UTAN att hoppa b.a.s.e. därifrån?

:3freak
 
!!!!! Fick hålla fast mig själv i skrivbordet när han satt och dinglade med benen över kanten i första filmen.. :crash
 
Var det bara jag som trodde att tråden skulle handla om styckningsdetaljer?
 
För mig är dessa filmer det värsta som finns! Mår riktigt skit när jag ser dem, men måste ändå kolla. Nu, ca 10 minuter efter jag sett den i första inlägget, har jag fortfarande obehagskänslan i hela kroppen kvar.

Är höjdrädd utan gränser, och en del takpromenader ingår i mitt yrke, men det rör sig om max 15-20 meter, med landgångar, och en timme där uppe sätter sina spår för resten av dagen. Och då är det ändå ett stabilt hus, inte en svajjig kran, UPPEPÅ en SKYSKRAPA! Måste nog citera Gunvald, "Vilka jävla pannbiffar"!
 
Grymma bilder. Undrar hur de lyckats med några av dom (långa slutartider) utan att de blivit suddiga.
Stativ däruppe är nog inte att tänka på.

Fast dem kändes ju helt Svenne Banan efter den första helvetesfilmen.
Jag får förvisso svindel i ett hotellrum i en skyskrapa ibland, min höjdskräck är verkligen gej.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top