Svikna hjältar

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Hoj
trampcykel
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=494934&previousRenderType=6

"Huvudmannen som utpekas som ledare för Bandidos i Göteborg fick ett och ett halvt års fängelse. En bit in på nästa år är han en fri man igen.

- Han förlorade ett år av sitt liv, men våra liv blir aldrig normala igen, suckar Shahnaz."

Sjukt låga straff. Vart är vi på väg bla bla bla.

"- Många iranier här i Göteborg säger att de stöder oss, men de kommer inte hit längre. Andra tycker att det var fel att gå till polisen eftersom vi då satte en landsman i klistret. Bandidosledaren är iranier, påpekar Masoud."

Åfan. Nytt för mig.

ah17 skrev:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=554&a=494934&previousRenderType=6

"Huvudmannen som utpekas som ledare för Bandidos i Göteborg fick ett och ett halvt års fängelse. En bit in på nästa år är han en fri man igen.

- Han förlorade ett år av sitt liv, men våra liv blir aldrig normala igen, suckar Shahnaz."

Sjukt låga straff. Vart är vi på väg bla bla bla.

"- Många iranier här i Göteborg säger att de stöder oss, men de kommer inte hit längre. Andra tycker att det var fel att gå till polisen eftersom vi då satte en landsman i klistret. Bandidosledaren är iranier, påpekar Masoud."

Åfan. Nytt för mig.

[IRONI=ON]Vadå? Lite utpressning, invandrare emellan gör väl linget? Så länge Dom(tm) håller det i de egna leden så besvärar det ju inte hederligt folk. Om killen hade begått något allvarligt brott (skattefusk) så hade han blivit sittandes mycket längre. Välkomna till Svärje.[IRONI=OFF]

Att en iranier är president i Bandidos? Låter lattjo.
Men i danmark har ju de nya danskarna börjat choppra sig. Buffalopjuck och bomber är sååååå 90-tal. :rofl

OFFTOPIC:

Med tanke på era avatarer ovanför... är ni ihop eller?

:D

korvgubbe skrev:
Ah... äntligen en länk till de där helschyssta killarna... Hörde ju att de var hyggliga å bjöd en kille på öl som de inte ens kände.. och mig har de ju inte gjort något! :tummenupp

Har du fastnat i ditt skal din trångsynte "..." nä nu vart det fel , sorry.. :lol

Rättelse på din text, det var en HA president som bjöd på öl... :yoparty

Så nu kan du hoppa på mig igen, :banana , för något som jag inte står för på något sett å har aldrig gjort heller.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg