Lazzekongo
Member of Team Rubank Racing
Någon som vet något om foton? Läggs de upp här eller någon annan stans?
(Frasse, Röd grupp, Multistrada 1200)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=245027
där har du en hel del bilder från gårdagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet något om foton? Läggs de upp här eller någon annan stans?
(Frasse, Röd grupp, Multistrada 1200)
Jäklar vad du åkte med multin.
Bilder är redan ute, kika under bilddelen här på forumet, han Johan var ju ute med telegluggen och brände av ett par bilder.![]()
Tack!Roligt som fasen!
Vad kul med bilder! Tycker det är suveränt av den killen att skänka pengar till barncancerfonden som betalning för bilderna! Mycket bra initiativ!!!
Nu har det tillkommit ännu en heldag. Lördagen den 20:e augusti är det dags för nästa körning![]()
...den 20:e. 
Är sugen på att komma och testa banan på lördag. Brukar det bli fullt på heldags körningarna? När bör man komma för att vara säker på en plats?
Välkommen ner till mellangruppenKanske fråga om jag får låna tjejens babytwin och komma ner och åka mellangrupp. Lära sig nåt nytt och åka gunghäst.
Välkommen ner till mellangruppendå kanske det får bli så att jag tar din plats i snabba
![]()
Jag har varit där strax till 8, och det har inte varit problem att få plats.Gör't - ruskigt fin och skoj bana.
![]()
Låter bra.![]()
Lite drygt att byta till org pipa dock, men det kanske det är värt för att få prova en ny bana.
Första datumet var den 18/8 dvs. igår men den försvann till KTM dagarna och då fick vi ett nytt datum 25/8. Motorcyckeln skall ha det avgassystemet som den är typad med. Vad är det för intyg du har?Hej alla!
Tänkte höra om 25/8, de står ändrat datum. Vilket datum gäller ?
Om man har en annan pipa men kan fixa papper på db kan man få dispans då? Skulle mer än gärna åka lite på banan!
Mvh
Peth
Hade tänkt 25/8 Tänk om man inte kommer med skulle kännas jävligt Surt att åkt 22 mil o inte få köra Första datumet var den 18/8 dvs. igår men den försvann till KTM dagarna och då fick vi ett nytt datum 25/8. Motorcyckeln skall ha det avgassystemet som den är typad med. Vad är det för intyg du har?
Nyfiken Kjell.
jag ska nog fösöka ta mig dit,, Har alltid velat prova bana men har liksom aldrig blivit av men nu j,, Har tid på måndag ska sätta pc+pipa,, Hm? man kanske ska boka av den o åka bana istället,,Hade tänkt 25/8 Tänk om man inte kommer med skulle kännas jävligt Surt att åkt 22 mil o inte få köra
![]()
Okej för den är besiktigad för någon vecka sen med detta rör.(enda jag har)
Kan fixa ett intyg på röret hur hög dB det är så fall.
Mvh
Tyvärr räcker det inte med snygga intyg, orginal är det som gäller. Men kom gärna förbi och kolla samt snacka lite. Mvh. Kjell
okej ? det låter ju vettigt...
får man väll börja leta efter nått orginal då
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA