Sviestad trafikövning 2006-06-29

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Bilderna som var kassa är numer bortplockade. Kvar är de som var vettiga. Fritt fram använda privat.

Av nån anledning döper mypix om bilderna helt. Ska byta till nåt annat ställe som behåller originalnamnen. Referera till bilder med sidnummer, radnummer och kolumnnummer.

url: http://www.mypix.se/ShowFriend.asp?AID=JOQNOMDNKMK

smakprov....

Bifogat

• IMG_20060629_0213.jpg
    IMG_20060629_0213.jpg
    113.4 KB · Visningar: 91
  • IMG_20060629_0327.jpg
    IMG_20060629_0327.jpg
    128.7 KB · Visningar: 73
  • IMG_20060629_0401.jpg
    IMG_20060629_0401.jpg
    139.7 KB · Visningar: 73
  • IMG_20060629_0418.jpg
    IMG_20060629_0418.jpg
    139.6 KB · Visningar: 66
  • IMG_20060629_0428.jpg
    IMG_20060629_0428.jpg
    122.2 KB · Visningar: 69
  • IMG_20060629_0430.jpg
    IMG_20060629_0430.jpg
    105.8 KB · Visningar: 73
Last edited:
Jag tror du måste börja sortera ut dina bra bilder för att någon ska orka leta igenom dem. Går skapligt enkelt om du kör via förhandsgranska i windows och så går det fortare att ladda upp dem sen oxå! ;o)

EazyLiving skrev:
2277824 Jag tror du måste börja sortera ut dina bra bilder för att någon ska orka leta igenom dem. Går skapligt enkelt om du kör via förhandsgranska i windows och så går det fortare att ladda upp dem sen oxå! ;o)

Ska tänka på det där. Bra kommentar! :tummenupp Det är jag som varit lat. Har varit där och fotat för övning nu. Att bilderna lagts upp blev mest en bonus om nån ville gå igenom högen. Inte orkat sålla. Tar ju en stund kolla igenom allt med photoshop. Ska endast lägga ut de bästa hädan efter.

Om man får ge lite positiv kritik...

Bra initiativ å bra kvalla på bilderna...

Men... dom är inte så roliga ;)
Du borde lägga dig i utgången på S ett's högerböj eller första kurvan efter långa rakan... ta helldre bilder framifrån kanske eller lite snett framifrån...

Skulle iaf jag tycka bara roligare :)

Bjozac skrev:
2298527 Om man får ge lite positiv kritik...

Bra initiativ å bra kvalla på bilderna...

Men... dom är inte så roliga ;)
Du borde lägga dig i utgången på S ett's högerböj eller första kurvan efter långa rakan... ta helldre bilder framifrån kanske eller lite snett framifrån...

Skulle iaf jag tycka bara roligare :)

Bra kommentarer. Tackar! :) Vet de inte alltid blir så intressanta. Tar till mig och ska ge akt på det när jag ska vara riktigt seriös. Började fota RR i april/maj. Har en hel del kvar att lära mig. Får försöka ta iaf någar seriösa per runda. Än så länge övar jag endast med kameran i olika situationer.

Babar skrev:
2278388 Ska tänka på det där. Bra kommentar! :tummenupp Det är jag som varit lat. Har varit där och fotat för övning nu. Att bilderna lagts upp blev mest en bonus om nån ville gå igenom högen. Inte orkat sålla. Tar ju en stund kolla igenom allt med photoshop. Ska endast lägga ut de bästa hädan efter.
Jag tyckte det var riktigt roligt att gå igenom "hela högen". Ju fler bilder desto större chans att man är med. Varför inte ha två kataloger (eller något), en med tillfixade snygga bilder och en med resten för oss som inte fastnar så bra på bild, men ändå vill vara med. :)

// Fredrik

freol skrev:
2299209 Jag tyckte det var riktigt roligt att gå igenom "hela högen". Ju fler bilder desto större chans att man är med. Varför inte ha två kataloger (eller något), en med tillfixade snygga bilder och en med resten för oss som inte fastnar så bra på bild, men ändå vill vara med. :)

// Fredrik

Bra tanke där. Ska jag utföra nästa vända. Ska dock påpeka att sedan kommentaren om stor mängd bilder har jag hunnit rensa ut ca 250 kassa bilder från den sidan..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph