Sviestad tisdagen 22 augusti

Bikerbitch skrev:
2400193 Var säkert skitbra väder bara för att SMHI lovade regn hela dagen och kvällen... :mad:

Sa ju det. Lovar man regn kommer inte nåt. Har personligen inte sett skymten av regn idag. Fast jag vet ju inte hur det var ute vid sviestad.

Sicken superkväll! :) 15 regndroppar räknade jag till, alldeles lagom! Men inte går det fort inte, 1.00.77 som bäst, vem har snott mina 59'or??? :va

Torkel skrev:
2400673 Sicken superkväll! :) 15 regndroppar räknade jag till, alldeles lagom! Men inte går det fort inte, 1.00.77 som bäst, vem har snott mina 59'or??? :va
Jag har :lol

Beroende på vad som sker nästa år så kanske jag kör ZXR 400 i 250 SP.

Torkel skrev:
2400756 Gör det så ska jag sno tillbaka dem!
Vad är din bästa tid? Min blev iaf 59.4 på tjejen hoj som har aningen chassiproblem... svampig broms och icke fungerande bakdämpare (fast jag kan inte säga att det var något egentligt hinder mer än vid sidförflyttning + max gas).

Blev ju riktigt bra. :)

Blev lite tveksam först när jag passerar norrköping och regnet vräker ner, svänger av motorvägen mot linghem och kan inte längre se vägen för allt regn bilarna ligger i 60km/h.
Kommer fram till banan och det är torrt, kan till och med se lite blå himmel....helt underbart..

Det enda som jag kan gnälla lite över den här gången är väl att jag lyckades skära mig i tummen på lastrampen....

så jag skyller varvtiderna på ont i tummen.:D

Kanonträning, torrt och lagom varmt. Smart av Mats att köra längre pass i början och korta ner dem allt eftersom. :tummenupp

Tack för kaffet Anja! :)

Swedie skrev:
2400819 Vad är din bästa tid? Min blev iaf 59.4 på tjejen hoj som har aningen chassiproblem... svampig broms och icke fungerande bakdämpare (fast jag kan inte säga att det var något egentligt hinder mer än vid sidförflyttning + max gas).
59.38 (ha!) under B-racet i fjol, klicka på det här för alla tider: http://www.tracktimer.com/Exports_tb_2005/sessions.htm
Har dock inget att skylla på mer än att det var typ 8 grader varmt eller nåt... :rolleyes:

Det är ju typiskt att det inte blev något regn när jag för en gångs skull hade med mig regndäcken!

men tränignen var dock rolig iaf...

Mitt snabbaste varv igår låg drygt 3 sekunder över pb. Jag sa ju åt Alx att inte ta med några sniglar för min skull. Hur lång tid tar det att komma i form igen efter en krasch?

Neutral skrev:
2400953 Tack för kaffet Anja! :)

Tack för verktygslånet! :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back