Bikerbitch
Stolt mamma
Dags att hetsa lite inför träningen. Vilka kommer och vilka tänker sätta personbästa? Har Anja fått klart sin hoj? Kommer Mattias att få låna Solans RGV? Kommer det bli solsken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:2391931Dags att hetsa lite inför träningen. Vilka kommer och vilka tänker sätta personbästa? Har Anja fått klart sin hoj? Kommer Mattias att få låna Solans RGV? Kommer det bli solsken?
Babar skrev:2391945Som vanligt kan ni glömma solsken. Kommer ösregna hela dan och ingen blåst. Prognosen påstår iaf det. http://www.msn.se/weather/
Bikerbitch skrev:2391971Jag tar inga risker. Det blir att åka dit ändå, så få träningar kvar nu så man måste börja ladda inför sista rejset. Men regnar det väl där får det bli kexchoklad och skitsnack istället.
Babar skrev:2391945Som vanligt kan ni glömma solsken. Kommer ösregna hela dan och ingen blåst. Prognosen påstår iaf det. http://www.msn.se/weather/
så han tar semester.Pluttinuttit! Snäll far du har.anja skrev:2392083Motorcykeln var klar i fredags ju (med "lite" hjälp). Gott om tid! Jag kommer förutsatt att det inte regnar (har inte fått tillåtelse till mer körning i blött i år). Pappa kommer också med isf, han vill inte låta mig åka självså han tar semester.
J.Andersson skrev:2392091Pluttinuttit! Snäll far du har.![]()

Gustav O skrev:2392101Varför inte köra i regn?
Rev ni ner motorn när det bara var kåpan som var skadad???anja skrev:2392113En bild säger mer än tusen ord. Jannica kan intyga att det inträffade när det var blött.
Bikerbitch skrev:2392912Ska strax till garaget och få hjälp av Mc-doktorn a k a Martin att få på dom nya däcken. Smarrigt värre att få prova köra hojen med sproilans däck och inte några som satt på när man köpte den och som gått två säsonger redan.

anja skrev:2393031Hur kan dina däck räcka så länge?![]()

Bikerbitch skrev:2391971Jag tar inga risker. Det blir att åka dit ändå, så få träningar kvar nu så man måste börja ladda inför sista rejset. Men regnar det väl där får det bli kexchoklad och skitsnack istället.
Gottis skrev:2393680Är grymt nyttigt att träna i regn särsklit om man har slicks lr vanliga gatdäck du tränar på att köra mjukare
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife