Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Jag borde söka till motogp academy. Kolla mitt jävla body language. Det där är en Rossidödare, sanna mina ord.

Triggerhappy skrev:2220520Var seges skönare än din ?
), mjukare, och icke-fungerande bromsar. 
Mattias skrev:2220547Den var mindre trasig. Min har nog lite fastsittande kolvringar (minst) i ena cylindern.
Annars var den rätt annorlunda. Slöare (), mjukare, och icke-fungerande bromsar.
Edit: Jag bifogar en idolbild till på mig. Skriv ut och ta med, så signerar jag den.
Mattias skrev:2220547Den var mindre trasig. Min har nog lite fastsittande kolvringar (minst) i ena cylindern.
Annars var den rätt annorlunda. Slöare (), mjukare, och icke-fungerande bromsar.
![]()
Haha, jag är först (det trodde jag aldrig att jag skulle få säga i roadracingsammanhang)! Undrar varför alla andras hojar lutar mer än min? Är det därför alla kör om mig? Nu fick jag något att fundera över igen.Mattias skrev:2220477Jahapp. Här är dom. Få, men naggande goda. Fotografen är Solan.![]()
Edika skrev:2222201Haha, jag är först (det trodde jag aldrig att jag skulle få säga i roadracingsammanhang)! Undrar varför alla andras hojar lutar mer än min? Är det därför alla kör om mig? Nu fick jag något att fundera över igen.
Mattias skrev:2222219Hade min varit med på bild hade läget varit ett annat såklart, men nu var den ju inte det.
alternativt att det gick så helvetiskt fort att kameran helt enkelt inte hann med 
christer skrev:Hmmm, undrar varför jag inte va med på bild, antingen gick det så långsamt att fotografen tröttnadealternativt att det gick så helvetiskt fort att kameran helt enkelt inte hann med
![]()
Edit: Jag bifogar en idolbild till på mig. Skriv ut och ta med, så signerar jag den.

Solan skrev:2222516Fotografen var inte riktigt med på hur snabbt tiden gick, trodde det var massor av tid kvar när jag väl tog mig ut för att fotografera.
Alicia skrev:2221077Hihi, jag hamna också på kort.
Nice![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026