Sviestad imorgon, 27/6

Teddy skrev:
2268121 Tack! Gustav är ju en rutinerad turnéledare med god överblick och hög stresströskel. Vi gjorde vårt bästa för att få showen att flyta på. Man kan lugnt säga att vi fick en hel del hjälp från ett gäng LMS'are.

Vad gör man inte för gratis kvällsmat och trevligt sällskap :)

Konstigt att du och Gustav försvan spårlöst när det började störtregna :va

Alx skrev:
2268633
Teddy skrev:
2268121 Tack! Gustav är ju en rutinerad turnéledare med god överblick och hög stresströskel. Vi gjorde vårt bästa för att få showen att flyta på. Man kan lugnt säga att vi fick en hel del hjälp från ett gäng LMS'are.

Vad gör man inte för gratis kvällsmat och trevligt sällskap :)

Konstigt att du och Gustav försvan spårlöst när det började störtregna :va
Jag va blöt då, fick stå där med "oljeflaggan" i ösregn och bli genomsur :4skrika

LOTTAK skrev:
2268672 Jag va blöt då, fick stå där med "oljeflaggan" i ösregn och bli genomsur :4skrika
Orutinerat, ja det var orutinerat! ;)

Teddy skrev:
We make a smashing couple!
Sedan var det många hjälpsamma där också, framförallt förarna som inte kraschade någonting. :tummenupp

Regnade det igår? Det blev ju lite glest ute på banan men jag trodde att det var någon superviktig match i fotbolls-VM på gång.

LOTTAK skrev:
2268672 Jag va blöt då, fick stå där med "oljeflaggan" i ösregn och bli genomsur :4skrika

Det var synd om oss Lotta :pannkyss Mina byxor blev fem cm längre av allt regn som kom på dom eller det kändes som det i alla fall!

Solan skrev:
2268436 Jag vinkar inte, jag ger honom fingret. :finger

Många fingrar du bruden, ehum :7peta

Mattias skrev:
2268580 Man ska sluta när man ligger på topp. Eller så kan man (som jag) sluta även om man inte är i närheten av toppen. Topp tio för min del kräver att tio man (eller kvinnor) som är snabbare än jag vurpar.

Jag är hur kass som helst. En publikfri tävling för att minska min offentliga förnedring vore fint.

Och regnar det skiter jag i't. Jag vägrar köra i blött. :mad:

Men för fan Mattias. Du vet att du kör snabbt. Topp 10, jag lovar!

Bikerbitch skrev:
2269584 Många fingrar du bruden, ehum :7peta

Men för fan Mattias. Du vet att du kör snabbt. Topp 10, jag lovar!
Äh, han ska varvas! Bara jag får ihop min morot så!! :banana

Jag fick nummer 23. Spela på mig på unibet.com. Jag ger tusen gånger pengarna. :gnissla

Back