Sucka
Ny medlem
Finns det någon som har bilder från i går?
Peter
Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag sprang omkring med grabben och filmade lite men bara våra förare tyvärr..J.Andersson skrev:2284344såg du någon som fottade menar du?
Helt säker på att det va en vanlig kamera och inte jag med en liten filmkamera då för jag stod bla där.Sucka skrev:2284348Jo det stod en i sviestadböjen.
P
lägg upp filmen syntes jag nått? mina panik movesHitecfrollo skrev:2284350Jag sprang omkring med grabben och filmade lite men bara våra förare tyvärr..
Det kanske va så att en del trodde jag fotade.
Sen satte vi kameran på tanken.
Fick med regnande hojdelar strax innan träningen va över
Helt säker på att det va en vanlig kamera och inte jag med en liten filmkamera då för jag stod bla där.

Har inte tittat på den än, va inte min kamera igår.J.Andersson skrev:2284555lägg upp filmen syntes jag nått? mina panik moves![]()
Sucka skrev:2284348Jo det stod en i sviestadböjen.
P
Jag går under namnet snigeln i depån, så vart är bilden???anja skrev:2284693Om det är min pappa du menar, så fotade han bara vääldigt långsamma förare.
J.Andersson skrev:2284904Jag går under namnet snigeln i depån, så vart är bilden???
Hitecfrollo skrev:2284350Fick med regnande hojdelar strax innan träningen va över![]()
Det ringer i din mobil nuJonte VSB R-T skrev:2286053Vem gjorde vad och när får jag se?
LÄGG UPP FILMEN!Hitecfrollo skrev:2288956Det ringer i din mobil nu![]()
Den lilla kameran följde inte med mig hem...J.Andersson skrev:2289381LÄGG UPP FILMEN!
Hitecfrollo skrev:2290226Den lilla kameran följde inte med mig hem...
Den följde med Jörgen.
![]()
twinner skrev:2290257Finns det någonstans där träningstider finns uppskrivna? Alltså datum..?
Fan då, jag har kollat där men aldrig hittatfrollo skrev:
twinner skrev:2290265Fan då, jag har kollat där men aldrig hittat![]()
Tack Mannen
Ok.frollo skrev:2290234Jag var hemma hos Jörgen och kollade på det..Svårt att se vad som egentligen händer. Det är precis när solen är på väg ner.
//frollo
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife