Sviestad den 29de

Eftersom Tvi-tackt är för fruntimmer och farträdda, så plåtade jag lite av de manligare hojarna medans jag stod i Esset och väntade på att "Galna Älgen (som började första passet 2 min innan 17) skulle flagga av och släppa in mig till kaffet!. ;o)

http://www.fastpicz.se/traningar/tisdagstraning060829/

Bifogat

• Kobbe_2.jpg
    Kobbe_2.jpg
    116.2 KB · Visningar: 42
Näää... Det luktade så mycket matolja där så jag ville inte ha geggan på linserna!! ;o)

...Fast egentligen drack jag nog kaffe det andra passet och sen åkte jag hem.

Rotorp skrev:
2423924 Snygga bilder....

Inga från den andra gruppen?

EazyLiving skrev:
2423570 stod i Esset och väntade på att "Galna Älgen (som började första passet 2 min innan 17) skulle flagga av och släppa in mig till kaffet!. ;o)

Va skulle min klocka gå fel:va
:mattias Nä ställ nu fram ditt ur två min och va med NÄR det händer.:tungan

LOTTAK skrev:
2425195 Akta så ingen stjäl din kropp oxå:lol

Det är väl hans dröm att nån tös gör det.. :D

R1Lillen skrev:
2425146 men inga på mig:(

Hann bara få några panoreringar i snabba gruppen.. av 50 kort blev typ 3 värda visa.. Har mycket kvar att öva på vad gäller panoreringar..

Ska sikta in mig på dig nästa träning.. Ser du en lång flaggstång med kamera runt halsen är det jag.. säg till mig kan jag försöka fokusera in dig extra..

Last edited:
Alx skrev:
2425205 Ja titta du! Så konstigt :confused:

Men Lotta såg du vem det var som tog Björns ställ? För det kan väll inte va så att han ljuger för oss va? :tungan
Ja någon måste det ju vara för inte skulle Björne nedvärdera sej med att åka tvitakt:D

Jag hörde ryktesvägen att Björn har varit och lagt handpenning på en sp250 idag...

Ganska säker källa också....

gixxermf skrev:
2425230 Jag hörde ryktesvägen att Björn har varit och lagt handpenning på en sp250 idag...

Nu jävlar ska jag få dig bänäd här i från din jäffla A-förar woonabeeeee :mad:

Babar skrev:
2425207 Det är väl hans dröm att nån tös gör det.. :D

Har aldrig hänt och kommer aldrig hända :rolleyes:

björn

Alx skrev:
2425205 Ja titta du! Så konstigt :confused:

Men Lotta såg du vem det var som tog Björns ställ? För det kan väll inte va så att han ljuger för oss va? :tungan

Jagh ljuger aldrig om viktiga saker, meningslösa visst men detta är ett jäffla påhopp :mad:

björn

Last edited:
gixxermf skrev:
2425230 Jag hörde ryktesvägen att Björn har varit och lagt handpenning på en sp250 idag...

Du oxå, har flera källor som säger att björn satt å sniffade castrol 747 på sin middagsrast idag, mumlande något som " it was ment to be, it was ment to be....:va

christer skrev:
2425461 Du oxå, har flera källor som säger att björn satt å sniffade castrol 747 på sin middagsrast idag, mumlande något som " it was ment to be, it was ment to be....:va
Efter att du och Björn sprungit en halv kilometer med min hoj (tack igen förresten) så stod Björn mitt i Aspen/Motul-dimman och njöt. Det var något om att han aldrig behövde köpa cigaretter igen. Nu är han helsåld på tvåtakt! Han letar Metrakit-hojar på Blocket as we speak.

christer skrev:
2425461 Du oxå, har flera källor som säger att björn satt å sniffade castrol 747 på sin middagsrast idag, mumlande något som " it was ment to be, it was ment to be....:va
Har nog alltid tyckt att björn skulle passa bra i 250 DAM. Inte helt oväntat för mig då... :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon