Sviestad den 29de

björn.e skrev:
2415189 Efter olyckan i sommras så får dom som är nya ha en orange väst på sig. Detta för att visa andra att man kanske kan byta spår lite hur som helst osv. Detta är en ren säkerhets åtgärd för alla och fungerar mycket bra enligt mig.

björn
En kanonbra grej som fler borde ta efter :tummenupp

Neutral skrev:
2415302 Fixar däck efter lunch, de hade hemma och kränger även om det var dyrt. :näsblod
Jag hann ju inte ens svara, jag har några liggande. Egentligen inte till salu men vad hade man inte gjort för att få se den nya (Christer har skvallrat).

ozto skrev:
2412447 Det var nära att det blev en R1a 04 igår... Men killen fega ur och ångrade sig, ville helt plötsligt inte alls sälja...

Edit: annons: Är det någon som har en Race R1 eller GSXR1000 av nyare modell till salu så ta med den på tisdag så jag kan handla!

vadå tjockis, ska du ha en RACEhoj nu..? lastmotståndare där...

kungko skrev:
2415409 vadå tjockis, ska du ha en RACEhoj nu..? lastmotståndare där...

fan glömde skriva det, självklart ska hojen gå att köra på gatan!

Ser ut att bli uppehåll iaf enl SMHIs sida. Ska man väl inte tro helt på dom iofs men det har väl regnat nog nu. Torrdäck på uppmanas.

Rotorp skrev:
2416998 Ser ut att bli uppehåll iaf enl SMHIs sida. Ska man väl inte tro helt på dom iofs men det har väl regnat nog nu. Torrdäck på uppmanas.

Då blir det regn alltså, tråkigt! Vill du att alla andra ska välta eller? :tungan

Last edited:
Alx skrev:
2417004 Då blir det regn alltså, tråkigt! Vill du att alla andra ska välta eller?
´
Mer en tanke på att vi har fått nog med blöta nu och hoppas det blir torrt. Inte fan vill jag eller nån annan att det skall vältas eller klota på banan.

Vad är en nyare modell?
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=38559

Ska försöka ta mig ner... Men har samma problem som dom flesta... Jobbet!

Måste ju sticka från Stockholm 13:30 om man ska hinna få nån värme i däcken innan första passet.
//
Benny

ozto skrev:
2412447
Edit: annons: Är det någon som har en Race R1 eller GSXR1000 av nyare modell till salu så ta med den på tisdag så jag kan handla!

Mattias skrev:
2417114 Nä, jag kommer inte. Det gör inget, för det är ändå inget kul. :(

KLENIS! En man utan penis...

Klart du ska komma!

Alx skrev:
2417004 Då blir det regn alltså, tråkigt! Vill du att alla andra ska välta eller?

Du menar att SMHI pratar tvärtom-språket? Vi får väl se. Jag hoppas på torrt. Har bara torra däck att köra på ändå :-)

Om du skriver sådär med att välta får du nog släppa lös en smiley också. Kan misstolkas :näsblod

Last edited:
Bikerbitch skrev:
2417274 KLENIS! En man utan penis...

Klart du ska komma!

Du menar att SMHI pratar tvärtom-språket? Vi får väl se. Jag hoppas på torrt. Har bara torra däck att köra på ändå :-)

Om du skriver sådär med att välta får du nog släppa lös en smiley också. Kan misstolkas :näsblod

det blir kanon väder..
bb ska du sätta supertider imorgon lr

Bikerbitch skrev:
2417354 Det vettifan, men hoppas kan man ju alltid :-)
Ska bli spännande att få köra på nya däck dock, aldrig kört på Dunlop 209 förut.
Själv då?

jo imorgon ska det gå undan .. :tummenupp

07,22 och solen skiner. Ser lovande ut och hoppas att det håller i sig. Regndäcken tar vi med, blir dom kvar hemma så regnar det garanterat men är de med så lär det bli torrt... Logik va....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT