Sviestad 20 april 2005

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Några kort från i onsdags, trafikövning på Sviestad (2005-04-20), a.k.a Sibirien-övning. Fotografen är novis men här kommer, varsågod :)
Har några fler kort, om nån tror sig fastnat på kort, PM:a.

Peace!
Ruff Ryder
 

Bifogat

  • Sviestad20050420_DSCN0244.jpg
    Sviestad20050420_DSCN0244.jpg
    98.4 KB · Visningar: 94
  • Sviestad20050420_DSCN0251.jpg
    Sviestad20050420_DSCN0251.jpg
    114.7 KB · Visningar: 98
  • Sviestad20050420_DSCN0253.jpg
    Sviestad20050420_DSCN0253.jpg
    66.1 KB · Visningar: 88
  • Sviestad20050420_DSCN0260.jpg
    Sviestad20050420_DSCN0260.jpg
    78.6 KB · Visningar: 81
  • Sviestad20050420_DSCN0248.jpg
    Sviestad20050420_DSCN0248.jpg
    110.5 KB · Visningar: 88
  • Sviestad20050420_DSCN0245.jpg
    Sviestad20050420_DSCN0245.jpg
    131.3 KB · Visningar: 112
RuffRyder skrev:
Några kort från i onsdags, trafikövning på Sviestad (2005-04-20), a.k.a Sibirien-övning. Fotografen är novis men här kommer, varsågod :)
Har några fler kort, om nån tror sig fastnat på kort, PM:a.

Peace!
Ruff Ryder
Tunnis där, kommer med kaffe från McD och klagar på att det är kallt. Jag hade skitkul och tänkte bara på att det var kallt mellan körningen men då kunde man ju värma sig i kafeterian. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top