Sviestad 16/7 BIKESTOP

Det är nog inte rätt ställe att fota på om man vill ha med feta nedlägg. Jag står vid flaggposten vid ingången i sviestadböjen, de flesta lägger ner mer senare i den kurvan (och skrapar knäpucken). Men det är ett bra ställe att stå på, nära banan, men bakom ett staket. Hela min "fotosession" varade bara ca 2x5min.

Ser fram emot bilderna från #Olsson#. :)

#Olsson# skrev:
Saker sket sig och mycket(det mesta faktiskt :D skall slängas men några bilder bör det bli för dem som orkar vänta. Ty, det tar en massa tid att jobba som man gjorde förr i tiden.
Hur går det #Olsson#? Fler bilder! :cpparty

/A

Edit: På´t igen ba!

Last edited:
Nummer 72, hur gick det på Gåsen egentligen? Spacelord förresten, e inte de från en Monster Magnet-låt?

/M

Superlight skrev:
Nummer 72, hur gick det på Gåsen egentligen? Spacelord förresten, e inte de från en Monster Magnet-låt?

/M

Jopp, det är låt med MM. Dom rockar fett! :yoparty

Jorå, det gick bra på Gåsen. Jäkligt skoj bana faktiskt. Jag slutade på 16:e plats av 17 som gick i mål, så jag är nöjd eftersom det inte var långt ifrån att jag hade blivit sist. Men nu blir det till att minska på glassen och börja kuta så att man får upp flåset så att man kan börja prestera tider som är värda att nämnas...

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt