Sviestad 14/8, ca 180 bilder.

Tetremnoll

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
V-twin
Ett urval (ca 180 st) av dagens klickande finns att se på följande sida:
http://profile.imageshack.us/user/t3m0/

Jag fotade så mycket jag orkade och har alltså därför ett rejält gäng med bilder (ca 2300 st) som jag gärna delar med mig av, även i fullstorlek såklart. Troligtvis fick jag inte med alla deltagare på bilderna som ligger på sidan, men skicka ett PM med utförlig info om vilken hoj ni vill ha bilder på (även gärna grupp och en utförlig beskrivning av hojen/skyddsutrustning ;) ), så kan jag ju leta runt.

Kameran som jag fotade med är Uwe / Ozzian's, som f.ö. körde den fina röd-vita R1:an i orange grupp. Tack för lånet, så att säga... Grym kamera! :Bugar

Tack för fotona o för trevlig sällskap i depån!!

/Hanna *depåmadam för dagen*

Supertack för bilderna Teo.

Eftersom grupp 1-4 slogs samman hade min plan spruckit totalt att lyckas fota annat än licensgruppen så jag är evigt tacksam att du ville släpa runt på det tunga "härket" till kamera :Bugar

Jag gillar även med vilken känsla du fotat lite annat runt om kring, för utom ren körning, det finns ett antal riktigt bra bilder där också :pannkyss

Jag vill även passa på att sända ett tack till övriga "gubbar" i Orange grupp samt vår eminente instruktör Per-Åke.
Tack även till övriga instruktörer, SMC-personal samt killarna i "markan", det blev en toppendag på banan.
Extra tack till Max som såg till att vi fick soppa så vi kunde köra sista åket.

Uwe.. Röd/vit R1

Som sagt, om det är någon som vill ha bilder så är det bara att höra av sig via PM.

Det finns bilder på allt från licensåkare till övriga grupper samt depå-chill. Hör av er.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT