LUTHOR
Ny medlem
Jag kan bara hålla med om att det var en ovanligt lyckad kväll på Sviestad. Åkte för första gången i snabba gruppen och det var hur kul som helst. Jag är mycket imponerad av dig Ceasar hur du körde på med motarden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du hade inte så dålig fart själv, fint spår i TorparnLUTHOR skrev:Jag kan bara hålla med om att det var en ovanligt lyckad kväll på Sviestad. Åkte för första gången i snabba gruppen och det var hur kul som helst. Jag är mycket imponerad av dig Ceasar hur du körde på med motarden.
LUTHOR skrev:Jag kan bara hålla med om att det var en ovanligt lyckad kväll på Sviestad. Åkte för första gången i snabba gruppen och det var hur kul som helst. Jag är mycket imponerad av dig Ceasar hur du körde på med motarden.
240 hade jag när det vart en lucka efter omkörningen... var också imponerad av din körning...ceasar skrev:Tack!
Körde jag ifrån dig??![]()
Det var faktiskt första gången på bana för mig och det kändes bra, rakan var dock lite väl lång... 189 hade jag som maxhastighet, hur mycket kommer ni upp i med sporthojarna?
Inte på rakan där jag kommer upp i drygt 240, men genom esset och torparn fick jag ligga på bra för att hänga på.ceasar skrev:Tack!
Körde jag ifrån dig??![]()
Det var faktiskt första gången på bana för mig och det kändes bra, rakan var dock lite väl lång... 189 hade jag som maxhastighet, hur mycket kommer ni upp i med sporthojarna?
ozto skrev:jag har precis nytaget körkort och har bara kört ett par hundra mil än men är mycket sugen på att testa lite bankörning. är det bara att se till att va ute på svistad vid fyra tiden den 25de?
är det något man ska tänka på? tips?
Mikael Larsson, en av killarna som står som instruktörer på LMS-sidan, tog väl en massa kort? Nån som vet vad det blev av dem?MostWanted skrev:Nån som hade några bilder?
...eller på rutanFZ1 skrev:Med det objektivet han hade blir det nog närstudie av flugkadavrerna i kylaren...
app app app var har du fått tag på den där? eller är det från en annan körning...2B skrev:...eller på rutan![]()
...annan körning, men kunde inte låta bliMostWanted skrev:app app app var har du fått tag på den där? eller är det från en annan körning...
Kickic skrev:Kul att du vill testa att köra på banan!
En par små detaljer bara, du måste ha originalsystem på hojen och
du får inte ha IF eller Trygghansa som försäkringsbolag.
Börja i gröna gruppen (den minst snabba) och följ instruktörernas spårval
även om de känns konstiga.
Välkommen!!!
/Kicki
LUTHOR skrev:Jag kan bara hålla med om att det var en ovanligt lyckad kväll på Sviestad. Åkte för första gången i snabba gruppen och det var hur kul som helst. Jag är mycket imponerad av dig Ceasar hur du körde på med motarden.
Det blir bra för mitt självförtoende att ha dig som rundningsmärke om du kommer den 25:echrister skrev:Blodad tand har jag förstått, får väl se till att ta mej dit den 25:e så att jag kan beundra framfarten med Rettan.......Nä just det, det går ju inte, man måste ju fälla in backspeglarna![]()
Kickic skrev:Kul att du vill testa att köra på banan!
En par små detaljer bara, du måste ha originalsystem på hojen och
du får inte ha IF eller Trygghansa som försäkringsbolag.
Börja i gröna gruppen (den minst snabba) och följ instruktörernas spårval
även om de känns konstiga.
Välkommen!!!
/Kicki
DaLorD skrev:Jag har ju tyvärr TH... nån som vet om det går att komma runt det på nått sätt??? Går det förhandla med dem på TH ???
Jag kan inte byta... har redan ringt runt till alla bolag om pris men det e alldeles för dyrt .... TH är helt klart det enda alternativet för mig...
![]()
Ang. film så går det bra med vikken som helst... nästan iaf...
DaLorD skrev:Jag har ju tyvärr TH... nån som vet om det går att komma runt det på nått sätt??? Går det förhandla med dem på TH ???
Jag kan inte byta... har redan ringt runt till alla bolag om pris men det e alldeles för dyrt .... TH är helt klart det enda alternativet för mig...
![]()
Ang. film så går det bra med vikken som helst... nästan iaf...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |