jP skrev:Jao, fick dock inte med dig, såg dig inte ens på banan idag ärligt talat, skaffa startnummer... slänger med ett par bilder dock.
Nåra till..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jP skrev:Jao, fick dock inte med dig, såg dig inte ens på banan idag ärligt talat, skaffa startnummer... slänger med ett par bilder dock.
Några kort på #39 rödvit Dukati Rookie 1000jP skrev:Jao, fick dock inte med dig, såg dig inte ens på banan idag ärligt talat, skaffa startnummer... slänger med ett par bilder dock.
jP skrev:Inte då, tänk för att det blev kanonväder trots allt! Få förare dock men det gav en bara en massa fria varv, nytt personbästa 1.03Tänk om man kunde fortsätta att sänka pb med fem sek per träning under hela sommaren.
yzfjohan skrev:ååå du vill inte maila över lite bilder som du tog igår på sviesta ..r6 :an med nummer 77yamaha_johan@hotmail.com
Goodstuff skrev:Fan vilken blick på oFFkeFF. Blir ju rädd.![]()
MEn nu vet jag ju hur du ser ut under hjälmen....oFFkeFF skrev:Tur man åker med mörkt visir oftast![]()
Vore mer effektivt (för dig) att köra med klart visir med den blicken. Dina konkurrenter blir ju livrädda.oFFkeFF skrev:Tur man åker med mörkt visir oftast![]()
Du skulle ju vara träningsansvarig?Nyteknik skrev:Vore mer effektivt (för dig) att köra med klart visir med den blicken. Dina konkurrenter blir ju livrädda.
Ska du köra nästa tisdag? Det ska jag och vill gärna ha 250-sällskap på banan.
Ho ho - that´ll be the day. Men jag viftar gärna med flaggor när jag inte är på banan.Goodstuff skrev:Du skulle ju vara träningsansvarig?![]()
Nyteknik skrev:Vore mer effektivt (för dig) att köra med klart visir med den blicken. Dina konkurrenter blir ju livrädda.
Ska du köra nästa tisdag? Det ska jag och vill gärna ha 250-sällskap på banan.
oXydex skrev:Vet inte hur det kommer se ut senare ikväll men just nu så kom det just en skur med spöregn.
Hoppas det blir uppehåll strax igen
/oXydex
gleb skrev:Var med och kikade/fotade (med min supersunkiga gamla IXUS) den här kvällen också...här är ett par bilder. Blev väl ett 50-tal hyffsade bilder, orkar inte lägga upp alla här, men om det är någon som vill ha en bild så hör av er så får vi se om ni fastnat på minneskortet
![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025