Sviestad 10/5

jP skrev:
Jao, fick dock inte med dig, såg dig inte ens på banan idag ärligt talat, skaffa startnummer :va ... slänger med ett par bilder dock.

Nåra till..

Bifogat

• bp-lmsrr2005-0271.jpg
    bp-lmsrr2005-0271.jpg
    84.9 KB · Visningar: 63
  • bp-lmsrr2005-0297.jpg
    bp-lmsrr2005-0297.jpg
    96 KB · Visningar: 73
  • bp-lmsrr2005-0382.jpg
    bp-lmsrr2005-0382.jpg
    88.4 KB · Visningar: 81
jP skrev:
Jao, fick dock inte med dig, såg dig inte ens på banan idag ärligt talat, skaffa startnummer :va ... slänger med ett par bilder dock.

Nog för att jag tyckte det gick fort igår men inte SÅ fort väl? :tungan
Jag vinkade åt dig några varv men du missade väl det också :hihi

jP skrev:
Inte då, tänk för att det blev kanonväder trots allt! Få förare dock men det gav en bara en massa fria varv, nytt personbästa 1.03 :-) Tänk om man kunde fortsätta att sänka pb med fem sek per träning under hela sommaren.

Grrrrrr, det är så typiskt. Bara därför kommer det väl ösregna nästa tisdag.
Nåja, kul för er som var där iaf att ni fick bra väder. Och snabba verkar ni ha varit också. :tummenupp

yzfjohan skrev:
ååå du vill inte maila över lite bilder som du tog igår på sviesta ..r6 :an med nummer 77 :banana yamaha_johan@hotmail.com

Åh var du där också, kunde ju ha hälsat om jag visste om det :tummenupp Krümma bilder jP! Jag lyckades sänka mig ehum, 3 sekunder. Nåväl, fick massa bra tips av Offkeff iallafall, tackar vänligast för dom!
Med nya skor var det inte alls lätt att växla, fick i neutral flera gånger och kom på fel växel in i kurvorna. Men jag tog mig runt iallafall :)

Nyteknik skrev:
Vore mer effektivt (för dig) att köra med klart visir med den blicken. Dina konkurrenter blir ju livrädda.

Ska du köra nästa tisdag? Det ska jag och vill gärna ha 250-sällskap på banan.
Du skulle ju vara träningsansvarig? ;)

Nyteknik skrev:
Vore mer effektivt (för dig) att köra med klart visir med den blicken. Dina konkurrenter blir ju livrädda.

Ska du köra nästa tisdag? Det ska jag och vill gärna ha 250-sällskap på banan.

Om jag kan vara borta från jobbet så är det väl ingen omöjlighet, har lite grejer till som ska monteras på cykeln och testas innan falkenberg.
Men som det ser ut på jobbet nu är chansen för ledighet nästa vecka mikroskopisk :(

Kanske var blicken som fick gixxer600/1000 killen att nästan highsida ut ur esset, han tittade nervöst bakåt när jag ville om, innan han vred på fullt och sen hade han flax att han landade på hojen igen ;)

Vet inte hur det kommer se ut senare ikväll men just nu så kom det just en skur med spöregn.

Hoppas det blir uppehåll strax igen

/oXydex

oXydex skrev:
Vet inte hur det kommer se ut senare ikväll men just nu så kom det just en skur med spöregn.

Hoppas det blir uppehåll strax igen

/oXydex

Och nu är det uppehåll och ser ut att gå mot ljusare tider. Blåser en del dock

/oXydex

gleb skrev:
Var med och kikade/fotade (med min supersunkiga gamla IXUS :( ) den här kvällen också...här är ett par bilder. Blev väl ett 50-tal hyffsade bilder, orkar inte lägga upp alla här, men om det är någon som vill ha en bild så hör av er så får vi se om ni fastnat på minneskortet :D

Är intresserad av fler bilder där man kanske inte ser like fullt psyco ut ;)

Fick inte jag vara med på bild denna gång heller :4skrika Men om det finns några kan du maila dem till mig :tummenupp pe.medin@telia.com Har #11 men i går hade jag #1 efter som en etta försvan i krashen

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025