Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom några droppar på morgonen, sen satte det igång på riktigt vid 14-15 tiden, men vi avslutade med en teori/FAQ om fjädringsinställningar inomhus, så det var inte bortkastat. Lite regn torkar tydligen upp rätt snabbt, så så länge det inte blir dagsregn så är det OK. De kör väl en kurs nu i veckan igen? Hade jag tid skulle jag åka, det var skitkul och nyttigt!RoLLER skrev:Jag bangade för jag troddet det skulle regna.....
Det ser lite blött ut på vissa bilder oxå. Men vad jag hörde så hade ni i stort sett hela dan torr iaf.
HansJ skrev:Kom några droppar på morgonen, sen satte det igång på riktigt vid 14-15 tiden, men vi avslutade med en teori/FAQ om fjädringsinställningar inomhus, så det var inte bortkastat. Lite regn torkar tydligen upp rätt snabbt, så så länge det inte blir dagsregn så är det OK. De kör väl en kurs nu i veckan igen? Hade jag tid skulle jag åka, det var skitkul och nyttigt!
Kakakaka säger den lilla gula kyllingenRoLLER skrev:Jag bangade för jag troddet det skulle regna.....
Det ser lite blött ut på vissa bilder oxå. Men vad jag hörde så hade ni i stort sett hela dan torr iaf.

GSXR1100R skrev:Kakakaka säger den lilla gula kyllingen![]()
Jag ska dit i morrn och köra i ösregn som vanligt, du ska få mina blöttider att nöta på, har fanimej aldrig fått köra Svinestaden i torrföreRoLLER skrev:GaHAhaHA.... JAg ska dit i övermorrn och droppa ett par bombvarv![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|