Sviestad 060917

Thure skrev:
2469772 Här är några bilder från snabba gruppen och depån... Batteriet tog slut så ni får ursäkta om det inte blev fler. Någon som är hajj på photoshop får gärna göra dem ljusare också.

http://forum.festguiden.com/pics/gallery.php?page=&sort=&perPage=&album=sviestad060917

Har du photoshop? Gå till Image / Adjust / Auto Levels. Det brukar fixa det mesta när det gäller mörka bilder. Tyvärr blir de ibland lite brusiga beroende på vad mörka de varit innan. Helt enkelt beroende på att nog med färginfo inte finns med i bilden från början.

Funkar itne auto nog bra väljer du adjust levels och pillar för hand på listen under nivåkurvorna åt vänster till resultatet är ok. Bra många går rädda den vägen. Tyvärr har du nog fått för mycket motljus i dem för de ska bli riktigt bra.

Laddade hem dem och testade. EN del går att rädda hjälpligt. De blir dock gryniga/dimmiga. :(

Gav mig på en som exempel

Bifogat

• edit__IMG_3983.jpg
    edit__IMG_3983.jpg
    116.7 KB · Visningar: 82
  • edit__orig_IMG_3983.jpg
    edit__orig_IMG_3983.jpg
    116.2 KB · Visningar: 57
Last edited:
Å jag lyckades fastna för en gångs skull!! Kul! :) Tack för den fina bilden....:tummenupp

Bifogat

• Sara LMS Sporthojskurs September 2006 3.JPG
    Sara LMS Sporthojskurs September 2006 3.JPG
    131.7 KB · Visningar: 157
Last edited:
Bra bilder

Bra bilder. Kul att fastna på några.

Tack även till Bikerboyz och Ninjariders för en trevlig samåkning hem med glasspaus och allt.

jessejames skrev:
2470818 Bra bilder. Kul att fastna på några.

Tack även till Bikerboyz och Ninjariders för en trevlig samåkning hem med glasspaus och allt.

Glasspaus är mys:pannkyss :whip

Marcus75 skrev:
2472413 Tack det samma jessejames! Ett nöje att ha dig med :tummenupp inoch regga dig på ninjariders och bikerboys :tungan

Nu har jag reggat mig på Bikerboyz. Ninjariders verkar vara lite väl förbehållet gröna hojjar.

/Jens

jessejames skrev:
2476519 Nu har jag reggat mig på Bikerboyz. Ninjariders verkar vara lite väl förbehållet gröna hojjar.

/Jens

Välkommen... se till att presentera dig i Rookie tråden!!!

ses
P-G

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti