Sviesta räknas eller inte räknas

ja inte såg jag nån parantes när jag läste förut iallafall! :mad: nu är man både halt, lytt o halvblind! :gnissla efter 30 går det bara UTFÖR!

Whiner...Vänta tills du passerat 40, då får man va glad om man kommer ihåg var man bor:D Å så ska vi inte snakca om bräcklighet, det räcker med att man touchar asfalten så kan man hälla ur kroppen ur skinnstället i form av benmjöl:rolleyes:

2847941 Whiner...Vänta tills du passerat 40, då får man va glad om man kommer ihåg var man bor:D Å så ska vi inte snakca om bräcklighet, det räcker med att man touchar asfalten så kan man hälla ur kroppen ur skinnstället i form av benmjöl:rolleyes:
Snacka med björne, han har en GPS vid sin säng, vad han nu ska med den till, fast han är bara barnet.

Whiner...Vänta tills du passerat 40, då får man va glad om man kommer ihåg var man bor:D Å så ska vi inte snakca om bräcklighet, det räcker med att man touchar asfalten så kan man hälla ur kroppen ur skinnstället i form av benmjöl:rolleyes:

Låter som en skön framtid man går till mötes. I mitten på april är jag närmare 40 än 20, känns sådär :näsblod

Snacka med björne, han har en GPS vid sin säng, vad han nu ska med den till, fast han är bara barnet.

Jo, fast han jobbar på Gärstad, och dom brände massor av vitt pulver som polisen ville bli av med, så i hans fall så är det inte ålder utan ett djupt konstant rus:D (hur kan man annars förklara att man fäster GPS:en vid sängen och har kordinaterna i näven:va )

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman