Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det första du ska fråga dig är, VAD är det jag ska svetsa? Sen kan man börja titta på maskiner.![]()
har inte tänkt något speciellt, för husbehov.
en liten esab enfas spruta... jula har dem för ca 4000-5000:- lättare än så blir det inte, ett tips är att ge fan i det de kallar för "flusstråd"
vad tros om den på tradera kan bli billigt som fan
tror det är någon billig kina svets, men går säkerligen att köra ordentligt med om du kan tiga. men det är ju en kostnadsfråga med, och vad som ingår, du vill ju gärna ha ett ordentligt slangpaket på minst 4m med.
sen måste jag säga att jag är rätt partisk vad det gäller svetsar, och håller mig gärna till märkes svetsar, men där kan du nog få lika många åsikter som folk har r**hål
vad jag har hört dock är att Scandtig ska vara rätt dugliga som en billig slit o släng tig maskin.
typ denna http://www.scandtig.se/cgi-bin/ibut...=1&artnr=002&visa=1-12&Sort=Beskr&Visn=Lista2
4 m slang vet jag inte om det är men detta som är på bilden är ju med
http://i26.tinypic.com/2qs2jdc.jpg
jag hade inte köpt den, pga utbud av reservdelar/slitagedelar, slangpaketet är en relik, skärmen är oduglig (du svetsar med en hand, tillför tillsats material med andra och håller skärmen med den tredje? och var är glaset till skärmen? blir nog lite väl ljust utan) men du har ju förvisso ett pinna handtag med så då kan du ju använda skärmen men glöm inte o blunda![]()
max 1500:- slit o släng pryl.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |