Sveriges värsta make

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Till ni som har sett hela...
Har bara sett en lite del, är det verkligen så illa genom hel programmet?
:rofl

Tur inte jag var med i programmet

#Jag sitter vid datorn från 17:00 till 00:00 varje dag, sambon kommer hem 17:00 och lägger sig vid 22:30

#Jag var aldrig hemma med sambon under graviditeten, jobbade natt 5 dagar i veckan á 11 timmar

#Jag var full eller jävulsk bakis på BB när ungen kom, sköterskan kände lukten av sprit i förlossnings rummet och frågade vem som har druckit, jag räckte upp handen lite försiktigt och såg ner på golvet sen :huvet

#Fadern ska vara ledig 10 dagar inom 30 dagar från förlossningen, jag tog ut 10 dagar, men började om att jobba efter 2 dagar, så jag hade dubbla löner i 8 dagar :banana :banana

R1 Uffe skrev:

#Jag sitter vid datorn från 17:00 till 00:00 varje dag, sambon kommer hem 17:00 och lägger sig vid 22:30

#Jag var aldrig hemma med sambon under graviditeten, jobbade natt 5 dagar i veckan á 11 timmar

#Jag var full eller jävulsk bakis på BB när ungen kom, sköterskan kände lukten av sprit i förlossnings rummet och frågade vem som har druckit, jag räckte upp handen lite försiktigt och såg ner på golvet sen :huvet

#Fadern ska vara ledig 10 dagar inom 30 dagar från förlossningen, jag tog ut 10 dagar, men började om att jobba efter 2 dagar, så jag hade dubbla löner i 8 dagar :banana :banana
Skäms påre :hihi

hehe..."norrläningen" verkar inte var nån höjdare bland flickorna!

digga lite det där han tog upp om skoteråkning :hihi

R1 Uffe skrev:

R1 Uffe
Trafiklärarre Till Yrket

Joinade: Mar 2003
Bor: Piteå
Hoj: GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval

*host host host* Kanske förklarar ovannämnda punkter...? :D

Skojar bara :banana

För övrigt...

Norrlänningen var ju värst av alla. Vilket puckhuvud.

"Ööööhh vart sätter man in dammsugarsladden..." Tja i stickkontakten kanske...?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg