Firefly
Sporthojsnörd
Vilket nummer av Bike var detta i?
(Nu drog jag upp en gammal tråd.
)
(Nu drog jag upp en gammal tråd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mookie skrev:Grattis! Lite synd att det är svårt att fånga den snygga lacken på bild. Den gör sig bäst live!
Ravetrancer skrev:Japp här var den då då, sveriges snyggaste sporthoj. Dom tar med grejer som man slänger ut sig som inte är med i intervjun, hehehe. Ett ex: ang. neonljus, det kallade jag för gay-mode........den som inte kör hoj o inte fattar jargongen kommer ju fan tro man e gay juh......
och jag sa till dom o inte skriva mitt nick i tidningen, men nu står det där bredvid mitt namn, så nu får man byta....
här e iaf reportage bilden.
tar ca 5000kr för detShawn skrev:Hej
Har en suzuki gsxr 1100 som jag vill lacka om till svart. Undrar bara hur mycket du tar för att lacka om hela hojen??
Hur många timmar har du plöjt ner på den där egentligen?Ravetrancer skrev:tar ca 5000kr för det
Dax o uppdatera bilderna på denna tråd oxo, usch så dåliga bilder det vart på tråden
många vart det....ca 600 timmar ....morlock skrev:Hur många timmar har du plöjt ner på den där egentligen?![]()
...brutalt!
hmmm, har lite svårt att se att den skiftar i färg? Kanke är jag lte halvblind2_Cool_4_School skrev:kameleontlack aeger![]()
![]()
min ex möppe med kameleontlack=)
Hur skulle det kännas om du klotade på banan med den hojen?Ravetrancer skrev:många vart det....ca 600 timmar ....
för att hädanefter slippa ha folk undrande om man bara drar hojen på en släpkärra mellan utställningar så kommer här bilder från både hur den ser ut på utställning och hur den beter sig på asfalt
Jag har byggt den själv dessutom så nu vet alla nya medlemmar det också![]()
jag vet, skall fixa detta genastHagster skrev:Dålig puts på depåstödet räjjvis...![]()
![]()
Ravetrancer skrev:jag vet, skall fixa detta genast![]()
mmm den blänker lika mycket som mitt nypolerade oll*nMiss_Orchidee skrev:Men hagster har ju inte knullputs på sin heller.... och det har väl du om inte jag missminner mig??![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |