Sveriges Snyggaste Bil 2003 Hjälp till att rösta!

Dee_cati skrev:
Stingrayen fick min röst iaf!

Den där volvon är... ehhh, ja vad säger man..... Låt mig formulera på detta vis: Köpte han den av vinnaren av vallåkra -88 och lät den stå i en lada sen dess? Skämt åsido så är det väl kul att den är helt egenbyggd, men likväl så är den lika ful som en ombyggd 240-epa. Det finns "snygga" 240, och de är stilrena och snabba och kör i VOC-klassen, annars finns det inga i MINA ögon. Men gillar man 240'ns "former :D så är nog den där kakburken fin.
Ajabaja! (Från och med nu (då) är det förbjudet att rösta på annat än Volvon) Och nu får DU flytta och byta namn och sedan rösta på Volvon! :whip

Jag är ledsen men jag håller med Dee Cati, solklart fall av Vallåkranostalgi. Och det var inte ens snyggt då.... :rolleyes:
Men det kan inte vara sant att det där skulle vara de tio bästa finalisterna. Med tanke på vad Bilsport brukar ha för repotage så liknar ju inte det här deras stil direkt. Nu var det iofs drygt ett år sedan jag läste en Bilsport sen sist men månen kan ju inte trillat ner sedan dess :skrämd Skärpning!!

M:et skrev:
Jag är ledsen men jag håller med Dee Cati, solklart fall av Vallåkranostalgi. Och det var inte ens snyggt då.... :rolleyes:
Men det kan inte vara sant att det där skulle vara de tio bästa finalisterna. Med tanke på vad Bilsport brukar ha för repotage så liknar ju inte det här deras stil direkt. Nu var det iofs drygt ett år sedan jag läste en Bilsport sen sist men månen kan ju inte trillat ner sedan dess :skrämd Skärpning!!
Detta hör mer till tidningen Bilsport Classic eller om det var Classic Bilsport den hette. Men där passar volvon inte heller in så jag hålelr med dig lite. Men det är en extremt välbyggd bil in i minsta detalj. Ni skulle bara se motorn. Vilken glans. Ska ta en bild på motorn nästa gång jag får chansen.

Out_Spinner skrev:
Detta hör mer till tidningen Bilsport Classic eller om det var Classic Bilsport den hette. Men där passar volvon inte heller in så jag hålelr med dig lite. Men det är en extremt välbyggd bil in i minsta detalj. Ni skulle bara se motorn. Vilken glans. Ska ta en bild på motorn nästa gång jag får chansen.

"Välbyggd, glans... blablabla" det är en VOLVO 240!!! :fakta Den SKA inte kunna vinna nåt!

Out_Spinner skrev:
Ajabaja! (Från och med nu (då) är det förbjudet att rösta på annat än Volvon) Och nu får DU flytta och byta namn och sedan rösta på Volvon! :whip

Hade det varit en smakfullt stylad P1800 så hade den fått min röst, eller en läcker PV, men fan inte en epa-240! :D Och du, den där MÅSTE vara direkt-import från vallåkra, för det finns väl inget annat ställe där man sysslar med "smakfullt stylade" 240's? :crash

hahaha.... snälla nån.. hur orkar man lägga ner sånt jobb på en 240.... ??

Det ska vara FIAT :)

Så här ska det se ut :D
Min lilla Fiat 127:a -80
liten & nätt

Bifogat

• fiaten.jpg
    fiaten.jpg
    95.9 KB · Visningar: 71
Nje knepiglack fel färgval och så är det för tät och för mycket tribal.. :rolleyes: MEN för att jag är så godhjärtad så gav jag min röst på den! :tummenupp

Jag tycker inte heller att den såg rolig ut. Den är säkert välbyggd m.m. men den ser hemsk ut... Håller med den där "...sminka en gris". Det kryllar av Volvo S/V40 här i Sthlm som har skitfeta fälgar och kromad ändpipa. Det är GAY så det stänker om det.

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”