Sveriges mest svårsålda hus

Ligger ju riktigt fint, men 20 millar e lite för saftigt för mitt lönekonto.

-Nja, det är väl bara priset det hänger på. Det är ju lättare att ändra priset än att ändra huset. Skall bli intressant att se vad de kan få för det.

Det finns ett hur som är ännu mer svårsält
inte ens om någon fick betalt, skulle någon flytta dit
Utanför Haparanda , Nedre Vojakkala hehehe
Känt från tv . . .
Här är det ju bara priset som är helt fel

Oj, för 20 mille kan man ju köpa lyx istället för en stuga=). Varför skulle de ta så mycket för den?.
Huset jag kolla på för 430 tusen var mycket större och finare och skitstort garage. Men ingen havsutsikt.
Kostar havet så möd?

typ 60 tusen i månadskostnad om man tar lån:)
Fin kontantinsats dessutom.

Få se nu, ska jag köpa en lyxvilla i Spanien eller en skaplig lägenhet i New York? En hel by i Thailand kanske? Nej, jag tror jag köper ett fallfärdigt ruckel vid havet i Sverige istället. :näsblod

Har man tur så kommer huset att förvandlas till en sjöbod om några år pga växhuseffekten. (havsnivån stiger...) :D

Torekov i sig är dyrt och detta ligger bäst till i hela torekov.
Håller med om att det är sjukt dyrt för ett litet dockhus. Har för mig att huset gått i arv och ungarna försöker sälja det. Varit till salu riktigt länge och lär vara ett bra tag till..

Det finns ett hur som är ännu mer svårsält
inte ens om någon fick betalt, skulle någon flytta dit
Utanför Haparanda , Nedre Vojakkala hehehe

Exakt det hus jag tänkte på när jag såg rubriken. :hihi
Man borde iofs sälja det till någon serbisk nationalistklubb full med krigsförbrytare så de kunde göra processen kort med Grönholmarna. :banana

Visst det ligger jättefint men när ska bananskalsmäklarna (Ronny 21år med hafsig slipsknut och för stor kostym) inse att objekten inte säljer sig självt längre och att de där siffrorna som står där de facto är pengar.

Jävla yrkesgrupp det där. De och lapplisor. Och trafikpoliser. Och bilhandlare. :huvet

Visst det ligger jättefint men när ska bananskalsmäklarna (Ronny 21år med hafsig slipsknut och för stor kostym) inse att objekten inte säljer sig självt längre och att de där siffrorna som står där de facto är pengar.

Jävla yrkesgrupp det där. De och lapplisor. Och trafikpoliser. Och bilhandlare. :huvet

Om det säljer sig självt så behöver man väl ingen mäklare alls?

Haha, är du mäklare? Nån måste ju sätta ut skylten och låsa upp dörren. :D

Nä, mäklare är ju ett skitjobb som vi nyss konstaterat. Skitarbetstider har de i alla fall. Varje söndag morgon resten av livet, grattis. :3freak
Och sena vardagskvällar.
Lönen har väl varit okej med uppåt miljonen för storstadsmäklarna (Stockholm alltså)

Nog att det är dyrt med hus i Torekov, men vaffan?!
Några runda, animerade gif-bilder får representera min reaktion: :näsblod :3freak :rofl

Nä, mäklare är ju ett skitjobb som vi nyss konstaterat. Skitarbetstider har de i alla fall. Varje söndag morgon resten av livet, grattis. :3freak
Och sena vardagskvällar.
Lönen har väl varit okej med uppåt miljonen för storstadsmäklarna (Stockholm alltså)

Jag vettefan om 1 miljon får anses vara skäligt med tanke på att de måste handskas med korkade stockholmare hela tiden. Visst, ibland kommer det ett och ett annat geni som ska flytta till storstan men annars vet du... Måste ta enormt mycket på psyket.
Minst 5 miljoner anser jag att man ska ha som mäklare i sthlm.

500lök för en stadig husbåt verkar ju kalas. Undrars vad underhållskostnaden är.. och uppvärmning. Hmm, tar båstad marina emot en sån liten skuta :D

*/ ?>
Back