Sveriges Första 12'a Highchair.

Brunte skrev:
Hm!
Det var ju en riktigt bra film. :tummenupp
Har en nära vän som utför alla dessa stunts betydligt bättre dock!
Konstigt nog så är han inte intresserad av att synas. :kocko :kocko
Tror/vet att han är en naturbegåvning eller nåt??
Alla dessa 12or gör han rullandes med avstängd motor. Stoppiesar ståendes/hukades, med tändningen av såklart, på tanken mm.
Matti är duktig, men var är alla 300m stoppiesar???
Är som vanligt bara nyfiken.

lätt att snacka oxå.....
släng fram lite bevis nu då
eller är det mytomanvarning :7peta
 
Slappa skrev:
Kan vara svårt o fixa om hans "polare" inte vill "synas" :tummenupp

Gostrajer? :va

Han den där Matti är ganska säker. Nästan lite tråkigt säker. :gnissla

edit: Hahaha, pedagogisk film oLLER! :D
 
Last edited:
all cred till cooljocke, matti, roller.. (eller hur, blev visst fel där ang den sistnämnda).. som behärskar stunt-riding!! respekt.. :tummenupp
 
Last edited:
min mamma e skitbra på att stunta men hon e lite kameraskygg så hon vill inte att jag visar er.. men hon e skitbra.. bättre än dej jocke..
 
Evil_Henke skrev:
min mamma e skitbra på att stunta men hon e lite kameraskygg så hon vill inte att jag visar er.. men hon e skitbra.. bättre än dej jocke..

skicka lite klipp till mej ja vill se
mongo
höres på söndag kl 4 ca..
ladda kameran nu jävlar :4skrika
 
faan ja kom just på att det inte är första highchair 12an :arsele :tungan
den gjorde ja i början på förra sommaren utan handbroms...
ska kolla om ja hittar filmen
 
cool_jocke skrev:
faan ja kom just på att det inte är första highchair 12an :arsele :tungan
den gjorde ja i början på förra sommaren utan handbroms...
ska kolla om ja hittar filmen

Jag har det på minidv band om du inte har det på datorn. :tomten
 
cool_jocke skrev:
faan ja kom just på att det inte är första highchair 12an :arsele :tungan
den gjorde ja i början på förra sommaren utan handbroms...
ska kolla om ja hittar filmen



Låter som det kanske slutade lite blodigt! Få se filmen! :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top