mr_rockster
www.jsfoto.com
Tjenare!
Var i Gullspång i helgen och fotade sveriges enda (enl. speakern) Freestyle Quad åkare. Jag var där och fotade lite och slängde upp bildern på http://www.jsfoto.com kolla gärna där fall ni vill se samtliga bilder. Ingen lång uppvisning direkt men lägger ut bilderna iaf.
- Johan
Var i Gullspång i helgen och fotade sveriges enda (enl. speakern) Freestyle Quad åkare. Jag var där och fotade lite och slängde upp bildern på http://www.jsfoto.com kolla gärna där fall ni vill se samtliga bilder. Ingen lång uppvisning direkt men lägger ut bilderna iaf.
- Johan