Sverige ute ur OS

men hallå Damkronorna är ju kvar och ska spela om bronset, det blir väll spännande att titta på!!?

Fantastiskt trevligt att Sverige åkte ur. Nu kan man använda nätverket på jobb utan att det är segt för att alla sitter på SVT-Play och dessutom går effektiviteten hos personalen upp med 200% då de kan sköta sitt jobb istället för att titta på matchen....

Eg borde vi åka ur alla mästerskap direckt så skulle Sveriges BNP slippa lida....

Ja men tack för att alla bara måste skriva rakt ut överallt hur de gick imorse, det går ju inte vänta ett par timmar tills efter reprisen på matchen, jävligt spännande den blir o se då... gah!

Ja men tack för att alla bara måste skriva rakt ut överallt hur de gick imorse, det går ju inte vänta ett par timmar tills efter reprisen på matchen, jävligt spännande den blir o se då... gah!

Du anade aldrig att folk skulle diskutera utkomsten av matchen?

Edit: Jag tror du stavat ditt namn fel.

Vad du än gör gå inte in på aftonbladets hemsida då :)

Nej jag höll mig så långt borta från alla nyhetsmedia o egentligen allt va dator heter, men jag öppnade upp datorn för o kunna snacka lite skit me polarn på msn o då råkade ju firefox vara öppet o de första man ser är ett avslöjande på hur de gick i matchen :huvet

Taskigt av media att kalla det för fiasko. Alfredssons mamma kanske kan slänga in en DO-anmälan...

Dom blå-gula hockey fjollorna har åkt ut, och det tycker jag är bra!

Då kan dom ta reguljär-flyget hem och pröjsa taxin från arlanda själva, istället för ett skattefinansierat jätte jippo.

Jag kunde inte ha hoppats på bättre utgång.

Dom blå-gula hockey fjollorna har åkt ut, och det tycker jag är bra!

Då kan dom ta reguljär-flyget hem och pröjsa taxin från arlanda själva, istället för ett skattefinansierat jätte jippo.

Jag kunde inte ha hoppats på bättre utgång.

Arlanda? Dom flesta kan väl ta en Greyhound...

Hade Sverige varit bättre än Slovakien hade dom väl vunnit? :va

allt över 50% vinst räknas som riktigt bra faktiskt, sen att alla soffpotatisar som inte förstår sig på idrott eller hur tävling på den nivån tror att man kan vinna 100% bara för man är bra är en annan sak. (svenska folket kräver alltid vinst annars fiasko)

allt över 50% vinst räknas som riktigt bra faktiskt, sen att alla soffpotatisar som inte förstår sig på idrott eller hur tävling på den nivån tror att man kan vinna 100% bara för man är bra är en annan sak. (svenska folket kräver alltid vinst annars fiasko)

Lite lätt konstigt resonemang. Om Kenyas hockeylandslag skulle slå Kanada 51% av gångerna tycker jag det skulle vara ganska fantastiskt av Kenya. Vid det omvända förhållandet vore det, i min värld, dock ganska mediokert av Kanada.

Man måste väl ställa de tävlande parternas skills i relation till varandra innan man kan säga vad som är riktigt bra eller dåligt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT