Sverige krossat..

Nej, Sverige är inte krossat....

Några svenska pojkar som lekte hockey förlorade mot några finska pojkar som lekte hockey.

Vissa skulle likställa betydelsen med resultatet i melodifestivalen.

Bara att gratulera, idag var Finland det bättre laget. Men vi har fortfarande dom ljuva minnena av Sveriges upphämtning från 1-5 till 6-5mot finnarna några VM tillbaka. Vackra minnen...;):arsele

Precis en sådan kommentar man kan förvänta sig av någon som är djupt bitter men vägrar erkänna det... :D

Jag är både djupt bitter, och vågar erkänna det... :död
Brukar inte vara speciellt sportintresserad annars, just Sverige-Finland i hockey är speciellt. Mycket prestige där. Iofs kan man väl se det som att det var er tur nu, ni ligger ju trots allt 6 VM-guld efter ;)

Nån insatt som vet varför vi ställde upp med juniorlaget? Såg knappt en tackling sen stängde jag av vid 3-1. Kände bara igen en spelare:va

Aja finnarna fick sin revansch till slut:gnissla

Nån insatt som vet varför vi ställde upp med juniorlaget? Såg knappt en tackling sen stängde jag av vid 3-1. Kände bara igen en spelare:va

Aja finnarna fick sin revansch till slut:gnissla

Det vore diskriminerande om bara dom bästa spelarna fick vara med. Sveinfeldt satte krav och kvoterade in juniorlaget. Vi gillar olika :tummenupp

Jag är både djupt bitter, och vågar erkänna det... :död
Brukar inte vara speciellt sportintresserad annars, just Sverige-Finland i hockey är speciellt. Mycket prestige där. Iofs kan man väl se det som att det var er tur nu, ni ligger ju trots allt 6 VM-guld efter ;)

Inte jag heller faktiskt, elitserien vet jag knappt vad det är för något men när det vankas vm och os så är det skoj helt plötsligt! Mjo, det är möjligt men då är vi väl ikapp om 6 år då om ni ska fortsätta vara såhär kassa. :)

Sen är det extra skönt att Finland vann efter alla supersjälvsäkra artiklar i atfonblaskan mfl. IN YOUR FACE! hihihi

Precis en sådan kommentar man kan förvänta sig av någon som är djupt bitter men vägrar erkänna det... :D

Ja du får väl tro det då, men jag har inte sett en minut av någon av spektaklen, jag ÄR genuint ointresserad av all form av boll/pucklekar

Jag älskar verkligen när alla kvällstidningar och varenda sportexpert
går ut och säger att Sverige är det bättre laget och "det blir en lätt match"
...
För att sedan förlora! Precis som ovanstående:
"In your face!" Mr JagÄrInteIntresseradAvSportMenNärSverigeSpelarVMBänkarJagMigFramförTVnMedAnsiktsmålningOchPlastigVikinghjälm

...
"In your face!" Mr JagÄrInteIntresseradAvSportMenNärSverigeSpelarVMBänkarJagMigFramförTVnMedAnsiktsmålningOchPlastigVikinghjälm

[YOUTUBE-ID]aL-Nd9xOU2s&[/YOUTUBE-ID]

:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

...

Jag är inte så intresserad av ishockey, men när Sverige leder en VM- eller OS-final i
mitten av tredje halvlek brukar jag bänka mig framför TV'n.
Som tur är glömde jag bort att det var VM-final igår så jag kollade aldrig.

Det vore diskriminerande om bara dom bästa spelarna fick vara med. Sveinfeldt satte krav och kvoterade in juniorlaget. Vi gillar olika :tummenupp
:D:D:D Den var fin!

Ok, jag ger det ett försök.... läll-lää ni förloora... den glider in....:FU....Looseers

...Äh, jag kan inte bry mig mindre!

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing