Sverige Irland Fotboll

Nursey skrev:
:banana Fixade just biljetter till matchen :banana
Det skall bli SÅ kul att se Sverige sopa planen med Irland :) :D

trevligt. hur ser vädret ut därborta? Det snackades på sportnytt om snö och skitdålig plan till kvällens match..

SirDave skrev:
trevligt. hur ser vädret ut därborta? Det snackades på sportnytt om snö och skitdålig plan till kvällens match..

Riktigt ruggigt väder..Får pula på min Sverige tröja utanpå jackan, annars blir det lunginflammation tror jag. Håll utkik efter en liten kula längst fram i Svensk bortatröja :)
Jobbade i natt och tog hojen..kom hem vid halv nio..har fortfarande inte tinat upp... :död (sedan att jag körde i gympa dojor är ju en annan historia :fatta! )

*DanTheMan* skrev:
HaHaHa
Tror journalisterna o Lagerbäck får skruva ner förväntningarna lite.
Annars kan ju svenskarna prova att spela lite bättre än de gjorde igår...

Sämsta jävla match jag någonsin sett. Att mycket rasar utan Zlatan i topp visste man ju sedan innan, likväl vet ju hela Sverige förutom Lagerbäck att Östlund ser ut och spelar som en grottmänniska, fan va dålig han är, suck.

Som Bank skrev i Aftonbladet:

Men, oss emellan, såg vi egentligen något av bestående art som vi inte visste förut? Ärligt?

Ingen trodde väl på allvar att Petter Hansson blivit holländsk mästare på 60 meter? Ingen hade väl fått för sig att Alexander Östlund förvandlats till Javier Zanetti i Southampton? Ingen hade väl på känn att Johan Elmander och Christian Wilhelmsson är männen som ska bygga en defensiv stormakt av blågult?
Då så.
Sverige är – med några få undantag – ett världslag byggt på medelmåttor.

Twin skrev:
Sämsta jävla match jag någonsin sett. Att mycket rasar utan Zlatan i topp visste man ju sedan innan, likväl vet ju hela Sverige förutom Lagerbäck att Östlund ser ut och spelar som en grottmänniska, fan va dålig han är, suck.

Som Bank skrev i Aftonbladet:

Men, oss emellan, såg vi egentligen något av bestående art som vi inte visste förut? Ärligt?

Ingen trodde väl på allvar att Petter Hansson blivit holländsk mästare på 60 meter? Ingen hade väl fått för sig att Alexander Östlund förvandlats till Javier Zanetti i Southampton? Ingen hade väl på känn att Johan Elmander och Christian Wilhelmsson är männen som ska bygga en defensiv stormakt av blågult?
Då så.
Sverige är – med några få undantag – ett världslag byggt på medelmåttor.
:fakta

Sverige spelade minst sagt sämre än vanligt igår.
Tyckte det var en rätt tråkig match att titta på också...

Man får ju hoppas att det blir bättre, för med det spelet de spelade igår kommer man inte långt i ett VM.

Det fanns kanske 3 svenska supportrar där..vädret sög (har fan aldrig kännt sån kyla..och jag kommer från Sverige..så jag vET vad kyla innebär..fuktig jävla råkall kyla var det). Dessutom kanske de kände att det inte var en så viktig match :confused:
Men Irland arrangemang var pinsamt..jag skämdes nästan..allt från presentationen av lagen till musiken innan och i halvlek..PINSAMT bonnigt :4skrika ..det gick inte ens att låtsas att det var pitoreskcharmigt..det var BONNIGT :arsele .

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg