Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Partibyten, kom som en överraskning, nu väntar man väl på att en folkpartikel (liberal) hoppar över till SD...
View attachment 522559
Här kommer mer
Moppen hade alltså lyckats fly från kidnapparen och ropade på hjälp vid matstationen?

Även jag har varit på Harpsund på privat fest för ett antal år sedan.Här kommer mer
![]()
Privata fester på Harpsund 1957-2006
Kritiken mot att statsminister Ulf Kristersson använt sina tjänstebostäder Sagerska palatset och Harpsund till privata fester har lett till att många letat fram exempel på tidigare privata fester på Harpsund. Bulletin har gjort en sammanställning och några egna djupdykningar i arkiven.bulletin.nu
Just det, men nu verkar sossarna tycka det är förskräckligt. Hur var det med att kasta sten i glashus?Även jag har varit på Harpsund på privat fest för ett antal år sedan.
What's the big deal lixom?![]()
Det är ju sossarnas paradgren, är du förvånad?Just det, men nu verkar sossarna tycka det är förskräckligt. Hur var det med att kasta sten i glashus?

![]()
Jehovas vittnen nekas statsbidrag på grund av sin syn på homosexualitet
Samfundets syn på uteslutningar på grund av livspartner blev avgörande när SST avfärdade Jehovas vittnens ansökan om statsbidrag.www.dagen.se
View attachment 522602
Då väntar vi bara på att varenda jävla moské och alla andra islamistsamfund blir av med sina bidrag...
Politiska broilers, ideologi är inte så noga bara man man kvittera ut arvode
Om grov olovlig körning inte motiverar förföljande skulle jag vilja veta när det är motiverat.View attachment 522708
Klipp från Expressen
Dags skriva om lagen för våra riksdagspolitiker ?Om grov olovlig körning inte motiverar förföljande skulle jag vilja veta när det är motiverat.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |