Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allt dåligt beror på klimatförändringar. Allt bra involverar aktivistiska sabotörer.Stötande skämt eller här, det är frågan som besvaras med:
View attachment 514165
Det tror jag också, det kan hända här också. För att elnätet ska vara stabilt fodras att alla leverantörer håller frekvensen 50 Hz. Vilket funkar någorlunda med stora generatorer i vatten-, kärn-, gas- och kolkraftverk men håller de "gröna" vindsnurrorna ????? och de "gröna" solpanelerna frekvensen 50 Hz ? Hur gör vindsnurrorna det, håller frekvensen?Stötande skämt eller här, det är frågan som besvaras med:
View attachment 514165

Jämställdhet är ett enkelriktat ord... Funkar bara med känslor.Varför är detta ett problem? Vi ska ha ha jämställdhet överallt, men inte på fängelser?
View attachment 514307
Problemet är, som framgår, inte att kvinnor placeras på säkerhetsanstalter. Utan att det saknas sådana för kvinnor.Varför är detta ett problem? Vi ska ha ha jämställdhet överallt, men inte på fängelser?
View attachment 514307
Utgå från ingenting, jag har fått lära mig att kvinnors eventuella fysiska svaghet inte är ett problem i något annat sammanhang, förklara varför det är så svårt att freda sig på en övervakad anstalt jämfört med att bära ut en medvetslös +100kg man ur ett brinnande hus.Problemet är, som framgår, inte att kvinnor placeras på säkerhetsanstalter. Utan att det saknas sådana för kvinnor.
Bristen på sådana beror tydligen på att det saknats behov av dem, så det bör inte röra sig om diskriminering.
För jag utår från att alla begriper varför säkerhetsanstalter inte rimligen kan vara könsblandade?
Du missar målet helt med det där.Utgå från ingenting, jag har fått lära mig att kvinnors eventuella fysiska svaghet inte är ett problem i något annat sammanhang, förklara varför det är så svårt att freda sig på en övervakad anstalt jämfört med att bära ut en medvetslös +100kg man ur ett brinnande hus.
Kvinnor får vara poliser, brandhen och allt möjligt, detta låter förlegat.
Plus att alla kan vara kvinnor.
Håller inte med om det första, och det andra är irrelevant.Du missar målet helt med det där.
Det är ingen som tvingar någon att bli polis.
Det är ok. Du har såklart rätt att vara hur bitter som helst på könsmaktordningen.Håller inte med om det första, och det andra är irrelevant.
Plus att alla kan vara kvinnor.
Ingen vet, lika bra att bara ha ett fängelse.Ja, hur sköts fördelningen där? Baserat på fött kön, fysiskt kön, identifierat kön?

|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |