L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Är de inte vävda?Sverige igår, enligt social media.
Jag blir mest förundrad att man hittar ett tryckeri som vill göra dem.
View attachment 513727
Vera Oredsson har säkert i lager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är de inte vävda?Sverige igår, enligt social media.
View attachment 513727
#hybridkrigsföringSverige igår, enligt social media.
View attachment 513727
Tveksamt, känns väldigt NMR#hybridkrigsföring
Ännu svårare hitta ett väveri tänker jag.Är de inte vävda?
Det finns säkert troende på ställen där flaggor tillverkas som kan tänka sig att tillverka några under övertid när cheferna är lite frånvarande.Sverige igår, enligt social media.
View attachment 513727
Rött tyg o vitt tyg i metervara, sax, pappmall för hakkorset o svart sprayfärg. Limma ihop med spraylim. Hur svårt kan det vara - det skall bara se rätt ut på hållDet finns säkert troende på ställen där flaggor tillverkas som kan tänka sig att tillverka några under övertid när cheferna är lite frånvarande.
Men annars är nog inte de asiatiska fabrikerna ett dugg brydda över att tillverka dessa flaggor.
Expressen skrev:Alla större assistansbolag har anställda med kopplingar till organiserad brottslighet, enligt en granskning av polisen och Försäkringskassan.
Man såg ju såndär markeringar överallt på nittiotalet. Det är bara en specifik subulturs motsvarighet till grafitti, eller att kissa på lampposten.Oavsett hur man fixade flaggorna så flyttar fasciter fram sina positioner.
Jag tror det är pga den situation vi som samhälle är i nu, jmf USA, som positionerna flyttas fram.Man såg ju såndär markeringar överallt på nittiotalet. Det är bara en specifik subulturs motsvarighet till grafitti, eller att kissa på lampposten.
Nynazisterna är väl rätt få fortfarande, det värsta är väl om de skulle sluta supa sig till apstadiet på regelbunden basis och istället blir mer aktivister, likt våra kära vänsteraktivister som har myglat sig in överallt i samhället och aktivt arbetar mot sina mål istället.Jag tror det är pga den situation vi som samhälle är i nu, jmf USA, som positionerna flyttas fram.
Inte för att någon enstaka medlem i en subkultur hade lite syslöjd.
Tyvärr.![]()
NMR har hållt på med dessa vulgära manifestationer sedan de hette VAM.Jag tror det är pga den situation vi som samhälle är i nu, jmf USA, som positionerna flyttas fram.
Tyvärr.![]()
Är nog inga problem hitta tryckeri i Sverige 2025. Såg tex att en vänster partist delat ett antisemitiskt inlägg. Anmäld av Judiska Centralrådet(?) för hets mot folkgrupp. Åklagaren lägger ner fallet.Är de inte vävda?

Jag tror inte positionerna flyttats nämnvärt.Jag tror det är pga den situation vi som samhälle är i nu, jmf USA, som positionerna flyttas fram.
Tyvärr.![]()
Du får naturligtvis tro vad du vill.Jag tror inte positionerna flyttats nämnvärt.
Och sen har vi ju denna lilla godbit att försöka ordna:https://www.forsakringskassan.se/ny...d-brottslighet-plundrar-assistansersattningen

Svenska rädslan för att ställa krav låg bakom.View attachment 513836![]()
Organiserad brottslighet plundrar assistansersättningen
Nyhet: Organiserad brottslighet plundrar assistansersättningen – Försäkringskassan rapporterar om ökande fusk och skärpta kontroller i assistanssystemet.www.forsakringskassan.se
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |