Sverige idag..

Tycker hon känns AFA, vad är det för hemsk svart jacka, den har hon säkert på sin Free Gaza demonstration
Jag vet inte. Det är du som är stilpolis. Ser ut som en ordinär skaljacka, tycker jag.

Hon borde åka dit på att hon har möjliggjort för någon att köra omkring i hennes avställda bil, belagd med körförbud. Jag vet inte varför hon fick ombes men bilen kan ju vara trafikfarlig.

Hoppas de fortsätter rota för det lär finnas mer.

Bara värre och värre:
1734162919889.png
Det mest intressanta tycker jag är att det lönar sig för vårdcentraler (generellt, inte bara här))
Att välja friska patienter
Att inte erbjuda vård utan istället ge förslag om annat, i det här fallet frukt :huvet

Det är inte bara bilar som blir omhändertagna av Fogden på grund av tveksam ägarhistorik.

Jag vet inte. Det är du som är stilpolis. Ser ut som en ordinär skaljacka, tycker jag.

Hon borde åka dit på att hon har möjliggjort för någon att köra omkring i hennes avställda bil, belagd med körförbud. Jag vet inte varför hon fick ombes men bilen kan ju vara trafikfarlig.

Hoppas de fortsätter rota för det lär finnas mer.
Det är typiskt vänsterrättshaverist att inte kunna inrätta sig i ledet också.

Finns garanterat mer här.

Verkar inte så upprört när de själva vill sortera in och ut på etnicitet, bara jobbigt när Björn Söder gör det.

Om det nu är en etnicitet, är inte hela samegrejen båg numera?

1000040216.jpg

Lite lättare ge sig på museet med två 30 tons 15,2 cm pjäser än plocka pistolerna av klankrigarna ?​

1734197147175.png

Last edited:
Ja, hela same-cirkusen är extremt rasistisk men det är okej när urbefolkningen särbehandlar resten av landets befolkning. Då är det helt plötsligt rasistiskt att ifrågasätta rasprivilegier.
Är ju lite extra skoj att de gjort ett så bra jobb med pr att de kallas urbefolkning. De är ju inte mer urbefolkning än resten av svenskarna. De är ju tekniskt sett en inhemsk bakåtsträvande minoritet. Lite som skåningar. :hihi

Är ju lite extra skoj att de gjort ett så bra jobb med pr att de kallas urbefolkning. De är ju inte mer urbefolkning än resten av svenskarna. De är ju tekniskt sett en inhemsk bakåtsträvande minoritet. Lite som skåningar. :hihi
Är samer feta?

Lite lättare ge sig på museet med två 30 tons 15,2 cm pjäser än plocka pistolerna av klankrigarna ?​

View attachment 507695
Alltså, klart dominant i förorten med en sån pjäs. Särskilt om din antagonist är på andra sidan stan. 🤪

Därför att Media finansieras av politikerna i sverige. Man biter inte den hand som föder en.
Vet alla hundar !
Det är faktiskt värt att börja riva i frågan:
Varför trivs pedofiler och andra extremister så bra i våra uttalat liberala partier?

Jag menar, det parti jag råkar sympatisera med har ju fått granskas in absurdum för att bevisligen trivs allehanda rasister där. Rimligt att då gå igenom varför, men nu måste det väl vara Centerpartiets tur?

Varför trivs pedofiler och andra extremister så bra i våra uttalat liberala partier?

Jag menar, det parti jag råkar sympatisera med har ju fått granskas in absurdum för att bevisligen trivs allehanda rasister där. Rimligt att då gå igenom varför, men nu måste det väl vara Centerpartiets tur?
Det här väl varit lite genomgående röd tråd i väst med just liberaler och pedofiler det senaste årtiondet?

Centerpartiet har en problematisk ideologisk mix.
De är väldigt marknadsliberala, på en nivå där de hade kunnat vara frihetliga (och mer stabila) men samtidigt väldigt socialt progressiva.

Det är en udda mix. Såhär med (delar av) facit i hand verkar det inte så lyckat, eftersom det bevisligen brister med det personliga ansvaret medan de (tagna) personliga friheterna flödar över...

Det inte bara bör granskas. Det måste genomlysas grundligt.

Centerpartiet har en problematisk ideologisk mix.
De är väldigt marknadsliberala, på en nivå där de hade kunnat vara frihetliga (och mer stabila) men samtidigt väldigt socialt progressiva.

Det är en udda mix. Såhär med (delar av) facit i hand verkar det inte så lyckat, eftersom det bevisligen brister med det personliga ansvaret medan de (tagna) personliga friheterna flödar över...

Det inte bara bör granskas. Det måste genomlysas grundligt.
Jag kan för min egen förträfflighet tillföra att det var på ett tips från mig som Centerpartiet fick Ebtisam Aldebe debaclet att reda ut.

Tyvärr till ingen nytta då de valde en annan förmodad islamist till partiledare.

De är Sveriges förmodligen äckligaste parti och det är riktigt skönt att pastejslickaren Eskil Erlandsson åkte fast till slut, högst sannolikt skulle man inte vilja granska hans usb minnen.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back