Sverige idag..

Bra på svtplay.se

Oh fy fan vilken läskig bild…!

IMG_1174.png

Måste kolla om man kan skriva ut och laminera bilden och sedan få fast den nere i kröken på toalettstolen. Men då blir det väl stock i avloppet av bara egot…

Hörde senaste grejen om statens wokepamflett nu, till och med Sveriges Radio har reagerat. Först var det ju att bara haitiska kvinnor och japanska barn i rullstol figurerar i den, pinsamt nog.
Sedan har Ukraina skrattat åt Södermalmidén att bajsa i plastpåsar och ta med till kommunen.
Senast nu, håll i er och lyssna på P1 ca 0740 i morse, är att man skall säkra landets livsmedelsproduktion genom att odla örter på fönsterbrädan.

😐

Hörde senaste grejen om statens wokepamflett nu, till och med Sveriges Radio har reagerat. Först var det ju att bara haitiska kvinnor och japanska barn i rullstol figurerar i den, pinsamt nog.
Sedan har Ukraina skrattat åt Södermalmidén att bajsa i plastpåsar och ta med till kommunen.
Senast nu, håll i er och lyssna på P1 ca 0740 i morse, är att man skall säkra landets livsmedelsproduktion genom att odla örter på fönsterbrädan.

😐
Odla örter på fönsterbrädan, det är väl sen gammalt lika med att framställa växtlighet man blir kul eller avslappnad av!

Du fattar ju graden av naivitet när detta är de som bestämmer.

Så går det när folkpartiet får vara med.
Apropå FP/L så kolla ett uttalande från den lokala FP/L ledningen, www.marsta.nu , det var väl Lperhsson som senast uttryckte att det skulle tas i mer med hårdhandskarna mot illegala kriminella.....

Du fattar ju graden av naivitet när detta är de som bestämmer.

Så går det när folkpartiet får vara med.
De kan ju inte skriva sanningen. För att citera min kanske inte helt indoktrinerade löjtnant från lumpen:
"Om det blir krig? Ni gör som ni vill, men jag kommer att vara i Australien. Jag har en bokning dit som jag bokar om löpande."

Dvs en pamflett som säger "Om kriget kommer så blir du plundrad av närmsta klan. Har du tur så har de ihjäl dig, annars blir det jobbigt för dig.".

De kan ju inte skriva sanningen. För att citera min kanske inte helt indoktrinerade löjtnant från lumpen:
"Om det blir krig? Ni gör som ni vill, men jag kommer att vara i Australien. Jag har en bokning dit som jag bokar om löpande."

Dvs en pamflett som säger "Om kriget kommer så blir du plundrad av närmsta klan. Har du tur så har de ihjäl dig, annars blir det jobbigt för dig.".

Vår löjtnant sade något liknande mitt i en stor övning… ”ni fattar väl att detta inte skulle fungera i verkligheten”. Fänriken skrek åt honom att hålla käften

Energikrisen i Tyskland och därmed drabbas även Sverige/EU av "Die Grünes" absurda terror.

Vi får jobba så att ideologiskt drivna tjänstemän inte driver partipolitik inom allmänna verksamheter.

Jag försökte bifoga artikeln som pdf, det sket sig, @Swedie kanske kan fixa så att pdf'er kan hanteras (instruktioner howto's etc behövs i teknikforat)

Vi får jobba så att ideologiskt drivna tjänstemän inte driver partipolitik inom allmänna verksamheter.

I Sverige kan vi ju börja med att skrota det som kallas Klimatpolitiska Rådet. ”Ett oberoende tvärvetenskapligt expertorgan” enligt dem själva. Egentligen en samling klimatfanatiker tillsatta av andra klimatfanatiker och på något helt outgrundligt sätt en maktfaktor inte bara inom ren klimatpolitik.

Jag började lyssna på Kvartals Fredagsintervju idag med Kristofer Lundberg som blev utesluten ur Vänsterpartiet för att han hyllade PFLP. Bortsett från att han verkar ogilla Lamotte så lät det som att han använder kalejdoskop för att se på världen.

Jag började lyssna på Kvartals Fredagsintervju idag med Kristofer Lundberg som blev utesluten ur Vänsterpartiet för att han hyllade PFLP. Bortsett från att han verkar ogilla Lamotte så lät det som att han använder kalejdoskop för att se på världen.
Heter väl LSD?

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back