Sverige idag..

Aftonhoran förnekar sig inte på ledarplats
1728317898465.png

Judiska elever har inget ansvar för Israels försvar mot terrorism och raketanfall!!!!

Var bara lugn, snart svarar Lugn dig med hur man kan lösa problem du fram till nu uppfattat som oöverstigliga.

Nja, jag har jobb som står och väntar, men den logiske kan se att inlåsta brottslingar inte kör på barn ute i trafiken. Kanske ett three strike system vore på sin plats?

e36f728dc2822d521b48f55bc70badf2.jpg

Var bara lugn, snart svarar Lugn dig med hur man kan lösa problem du fram till nu uppfattat som oöverstigliga.
Eller så skriver du vad du menar istället för att uttrycka dig svepande, så man slipper misstolka dig, om det nu inte är avsikten

Fast av rubriken att döma så menar hon väl inte det?
Rubriken är anti-Israelisk och det förstärker hatisk. Jag hade inte lagt till orden "ansvar" och "krig" för det känns som att Israel har startat det.
Med tanke på VPK's (Vänstern Palestina Kommunisterna) anhängare inte ser terrorattacken som något onormalt utan fokuserar på alla "oskyldiga" Hamas som gömmer sig bland civila (?) och barn.
Hizbollah är ju ett annat exempel, en terrorgrupp som har infiltrerat och tagit makten i Libanon.

Jag tror du förstår mycket väl vad jag menar.
Att det på något sätt har att göra med att få bukt med gängkriminaliteten inser nog alla, men det framgick inte på vilket sätt och hur det hade påverkat det aktuella trafikbrottet. Eller du kanske inte vet och hoppas på att få förslag från andra på forumet?

Samma kväll som denna gängkriminella arab i hög hastighet körde över ett barn på ett övergångsställe så var det tumult på platsen.
Man kan ju undra hur det känns att behöva vittna i en sådan här fråga.
Tydligen lättare låta bli, fullt förståeligt.

Att det på något sätt har att göra med att få bukt med gängkriminaliteten inser nog alla, men det framgick inte på vilket sätt och hur det hade påverkat det aktuella trafikbrottet. Eller du kanske inte vet och hoppas på att få förslag från andra på forumet?

Tydligen inte.

Samma kväll som denna gängkriminella arab i hög hastighet körde över ett barn på ett övergångsställe så var det tumult på platsen.
Man kan ju undra hur det känns att behöva vittna i en sådan här fråga.
Tydligen lättare låta bli, fullt förståeligt.
Antar man får leta upp någon artikel på Samnytt, Flashbacktråd eller liknande för att förstå mer av sammanhanget, för det framgick ju inte alls av artikeln du länkade till.

Antar man får leta upp någon artikel på Samnytt, Flashbacktråd eller liknande för att förstå mer av sammanhanget, för det framgick ju inte alls av artikeln du länkade till.
Ja det kan vara bra att sätta sig in i aktuella frågor om man tänker ha en åsikt om dem.

Ja det kan vara bra att sätta sig in i aktuella frågor om man tänker ha en åsikt om dem.
Det var ju det jag försökte göra genom att fråga. Men då vet jag - det handlade alltså inte om att försöka övertyga fler att rösta på SD utan enbart om att få ryggdunkningar från de som redan gör det.

Det var ju det jag försökte göra genom att fråga. Men då vet jag - det handlade alltså inte om att försöka övertyga fler att rösta på SD utan enbart om att få ryggdunkningar från de som redan gör det.
Beskriv hur du försökte söka information om ärendet, jag har inte sett det alls.
Sedan undrar jag varför du drar in SD?

Beskriv hur du försökte söka information om ärendet, jag har inte sett det alls.
Sedan undrar jag varför du drar in SD?
Sorry, du nämnde inte SD, tog bara upp att om två år är det val. Hur skulle jag kunna få för mig något så befängt som att du skulle vara SD-anhängare. En sökning visar snarare att det parti du oftast nämner är Folkpartiet. Folkpartiet är väl närmast att betrakta som trafiksäkerhetens ädlaste ryttare, så då blev allt plötsligt begripligt. Kan bara förbehållslöst be om ursäkt för detta fatala misstag, herr Folkpartist. :bow

Sorry, du nämnde inte SD, tog bara upp att om två år är det val. Hur skulle jag kunna få för mig något så befängt som att du skulle vara SD-anhängare. En sökning visar snarare att det parti du oftast nämner är Folkpartiet. Folkpartiet är väl närmast att betrakta som trafiksäkerhetens ädlaste ryttare, så då blev allt plötsligt begripligt. Kan bara förbehållslöst be om ursäkt för detta fatala misstag, herr Folkpartist. :bow
Går lika bra att kryssa in Kärrholm eller Hanif alt Sonesson igen. Allt handlar inte om SD bara för att du är xenofob. 😚🥹

1000035659.jpg

Köpte grabben en prenumeration på SvD Junior, känns som den gav upphov till fler frågor än svar.

"Sverige har aldrig varit tryggare"

Går lika bra att kryssa in Kärrholm eller Hanif alt Sonesson igen. Allt handlar inte om SD bara för att du är xenofob. 😚🥹
Om jag mot förmodan någon gång skulle bli xenofob så är det troligen mot just folkpartister. Tyvärr finns inte det partiet kvar, så vi kommer aldrig få veta.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back