Åkte förbi ett fett äldreboende med rettan en gång minns jag, ringde och frågade om fick stå i kö, fick jag icke.
Stångberga hette det, verkar ha lagt ner nu, grymt fint låg det. Där kunde man sitta under en filt på balkongen, kolla youporn och käka stesolid, drömma om tiden då man körde retta. ??
Stångberga hette det, verkar ha lagt ner nu, grymt fint låg det. Där kunde man sitta under en filt på balkongen, kolla youporn och käka stesolid, drömma om tiden då man körde retta. ??


