Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men det är något som du går igång på så mycket med bögar, är det något personligt som skaver?
Här kommer mera. Det är LÖÖÖRDAG!
.. i Alby.
Cirkulera , gå vidare finns inget att se här (det är bara en elbil eller Stark Varg som har självantänt).Här kommer mera. Det är LÖÖÖRDAG!
.. i Alby.
View attachment 490306
Fyra bilar var det.
View attachment 490307
View attachment 490308
Våra boys gör ett bra jobb, ser vi. Och snygga fordon har dom också.
View attachment 490309
Hur läser man hela tråden om man inte har TwitterX?Det är inte för att polisen är i underläge i eldstrider vi har gängkriminalitet.
Här har vi en som sammanfattar det ganska bra: (läs hela tråden)
Jag tror det har mindre med trygghet att göra och mer med att inte behöva dela sina preferenser med allt och alla hela tiden. Jag föredrar ett försvar utan någon sexuell preferens, jag vill helt enkelt inte veta. Jag bedömer människor efter prestation, inte efter sexuella preferenser. "Till skillnad från många andra".Nej, inte alls, jag är till skillnad från många andra så säker i min egen sexualitet att jag inte bekymmrar mig om andras.
Om jag däremot ständigt skulle dra upp pride-poliser och pride-soldater i mina diskussioner så skulle det kunna vara ett tecken på att jag vore osäker på min egen sexualitet.
Det var förövrigt Pride Parad här i stan i dag
Jag tror det har mindre med trygghet att göra och mer med att inte behöva dela sina preferenser med allt och alla hela tiden. Jag föredrar ett försvar utan någon sexuell preferens, jag vill helt enkelt inte veta. Jag bedömer människor efter prestation, inte efter sexuella preferenser. "Till skillnad från många andra".
Tro det eller ej, allt handlar inte om mig. ? Men om det nu vore måttet på en bra soldat så betyder det fortfarande ingenting.Och dom presterar bättre än dig som soldater!
Precis. Har man lyckats infiltrera kommunerna, med andra myndigheter, så är det inte långt kvar till vårt försvar. Sen det där med parader, visst i all ära, jag skulle helst vilja se lite mer macho-action i alla fall. Typ som ryssarna, bilder på speztnaz och hur dom tränar. Vi har ju kust och fallskärmsjägare som tränar hårt, nästan omänskligt, visa mer av det än hur kelter sminkar sig inna dom äter sina svampar och drar ut i strid.hur länge dröjer det innan gängkriminella är med i försvaret
We have one, it's called OT ??Get a room!!
Bra poäng och det var ju en åklagare som fick kliva åt sidan förra veckan, och vi såg ju också de iranska bröderna.Apropå ovan om soldater, hur länge dröjer det innan gängkriminella är med i försvaret ?
I Riksdagen, polisen och så vidare ? Mullvadar är redan på plats ?
View attachment 490318
![]()
Apropå ovan om soldater, hur länge dröjer det innan gängkriminella är med i försvaret ?
I Riksdagen, polisen och så vidare ? Mullvadar är redan på plats ?
![]()
...
Vad beror detta på? Det är till synes någorlunda normala människor som beter sig värre än man trodde var möjligt, här är en grej jag ramlade över på Flashback idag:
SYNNERLIGEN GROV MISSHANDEL (Pontus Andersson och Amanda Westergren) 5000-K512443-23 Amanda Westergren och Pontus Andersson har tillsammans och i samförstånd utsatt A för upprepat ...
Helt rätt, religion, politik och sexuell läggning mm har inget med försvaret att göra och skall inte vara där. För om en sexualitet skall representeras så skall väl alla? Osv.@TomK
Medhåll.
Försvarsmakten skall vara fri från civila symboler anser jag. Vill minnas att det, när jag var värnpliktig, var absolut förbjudet med religiösa/politiska/åsiktssymboler till uniform. En tjänsteman i uniform ska enbart representera myndigheten denne jobbar för. Att vara neutral men inte likgiltig är en konst.
Var aktiv mer än halva mitt vuxna liv i Försvarsmakten och har sett "uppmjukningen" inifrån. (Gjorde höger/vänster-om för 10 år sedan så jag är inte helt uppdaterad)
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |