Sverige idag..

Har du gjort något DNA-test? Jag gjorde ett för några år sedan. Rätt skoj att kika på det genetiska.
View attachment 480837

Uppdateras med jämna mellanrum också. När jag fick det första gången var jag bara svensk och lite norsk. Nu blev jag tydligen 2% ryss. Da.

Bla det o så har min tös en svärmor som är uberöverdjävlig att leta i register in o utomlands..
Svensk lapp
Norsk lapp
Finsk lapp
Polaken olav
Islänska delen
Wasa tillsammans med 130, 000 svenskar.
Lilapär
Araben
O franska damen
Väldigt internationellt gångbar familj
Väldigt många släktingar i USA Tyskland osv osv.

Då har vi inte börjat på mormor o morfar ännu?

Ja, en vän fick veta att hon har en halvbror efter att 60-årsdagen passerats.
Hon hade alltid trott att de var helsyskon.

Hände en FD jobbarkompis också, fast i samband med hans pappas begravning.
Det dök upp två nya halvsyskon.
Sen talade mamman om att hans helsyster nog också var en halvsyster...

Han hade lite att tänka på efter det...

Galet white trash, love it. ?

Mjo morsan skulle vara ensam barn enligt sin mor.

Men först fick hon 7 halvsyskon o nu är dom 10 bekräftade, morsan säger inte my just nu?

Något vi (män) anat länge, det är ingen nackdel vara snygg tjej !
Jag tycker synd om tjejerna med enbart inre skönhet !
View attachment 480799

Jag förstår att många tolkar det som att snygga människor får positiv särbehandling fast mina år inom universitetsvärlden har gett mig intrycket att de där snyggaste tjejerna väldigt ofta också presterar väldigt bra.

Så jag misstänker att det finns en positiv korrelation mellan vackert utseende och hög intelligens. Naturligtvis inget jag kan styrka, det är bara min subjektiva uppfattning.

Jag förstår att många tolkar det som att snygga människor får positiv särbehandling fast mina år inom universitetsvärlden har gett mig intrycket att de där snyggaste tjejerna väldigt ofta också presterar väldigt bra.

Så jag misstänker att det finns en positiv korrelation mellan vackert utseende och hög intelligens. Naturligtvis inget jag kan styrka, det är bara min subjektiva uppfattning.
Ja jag håller med, det är väl evolutionsteori helt enkelt.

Är det en regel har den då rätt många undantag vilket, om undantagen bekräftar regeln, borde göra den till den mest styrkta av alla.

Jag har precis motsatt uppfattning. Det är alltför ofta snygga tjejer aldrig borde ha öppnat munnen.
En gammal skolkamrat kom tvåa i Miss Universum och inte var det intelligensen som tog henne dit.
Jag tror snarare att personer med bristande intellekt blir snygga för att de överhuvudtaget ska överleva.

Vackrast kvinnor finns i dom frikyrkliga församlingarna, typ Jehovas Vittnen m fl. Jag har sett när busslaster med folk kommer till Älvsjö, samt andra ställen när dom har sina kongresser emellanåt, och damerna är klädda i kjolar, underbart vårdat hår, och ett totalt problemfritt leende.

Jag tror faktiskt att dom inte har ett enda problem i livet, annat än hur dom bättre kan "tjäna gud", eller då i andra hand sin familj. Alla världsliga bekymmer lämnar dom åt "gud", som dom regelbundet ber till.

Och när JV samlas varje lördag för att predika ser jag hur välklädda alla är, med sina kjolar och väskor och håret, och så det där saliga leendet. Det är fan som på bilderna i deras Vakttornet och Vakna. Jag har sett dom, och jag tror att dom verkligen tror på en gud, och därför kan dom ägna sig åt sin underbart vidskepliga marknadsföring.

Sen angående rasbiologi och biometri mm, så leder Herman Lundborg. Adolf var en stor följare av hans arbete med att försöka kartlägga och dokumentera skillnader mellan folkslagen. Mest samerna här. Herman gifte sig t o m med en samiska, det var äkta kärlek. Hans fascination av skilnader mellan folk var också äkta, att andra använde hans arbete i destruktivt syfte var så klart lite olyckligt. Men vilken vetenskap används inte i både gott och ont dessa dagar?

Kom dessutom nyss att tänka på hur man idag försöker tysta ner detta med "raser" och olikheter mellan folkslag, men ingen säger något om hur man väljer ut modeller i modebranschen. Här ser vi diskriminering på hög nivå, och det har endbart med utseende, mått, färg, dvs biometriska faktorer att göra.

Sprängde dom inte någonstans också?

Saker försvinner så fort från SVT's förstasida och jag läser inte lokalsidorna för dom aktuella områdena
Kan vara det här
hittade det genom söka

Ja så gick den igenom
Nu väntar jag bara på skarp kritik av att LU släppte igenom den.
Ska Universiteten få godkänna sånt här ?

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back