Sverige idag..

Någon Jan Hallenberg är besviken att JD Vance inte tycker Europa ska bli ett kalifat.

Han menar att JD Vance uttalanden visar hur lite han vet om Europa. Jag skulle säga att Jan Hallenbergs uttalanden visar hur lite han vet om Sverige.

Här har en annan nolla uttalat sig, hon säger att domstolen är oberoende.
Men Sveriges domstolar ska väl följa lagen ? Lagen som skapats av politiker ,,,,,,
1739553613286.png
Vad Vance kommenterade var ju det faktum att Sverige har eroderat iväg yttrandefriheten med lagen om hets mot folkgrupp.

Men Sveriges domstolar ska väl följa lagen ? Lagen som skapats av politiker ,,,,,,
View attachment 510424
Vad Vance kommenterade var ju det faktum att Sverige har eroderat iväg yttrandefriheten med lagen om hets mot folkgrupp.
Haha vilken jävla fjant, det var väl inget problem för politiker att tycka något i samklang med PK eliten någonsin.

Snippa-domen någon?

Jävla hycklare, tur det är en ny sheriff in town.

Underbart av SD att ligga lågt till nu och pang så är de i Kvartal och SvD samma dag, så grym tajming, Tack Wallerstein.

Nu är det bara att hoppas på Tyskland. 🖤💛♥️

Det är nog toppen av isberget, jag tror att vi har en hel jäkla massa såna där utspridda från alla möjliga intressegrupper.
Jo tyvärr. Själv funderar jag över vilka ledande politiker som också varit / är agenter åt utländska uppdragsgivare. Det är så lätt göra ett misstag och så är du fast.

Jo tyvärr. Själv funderar jag över vilka ledande politiker som också varit / är agenter åt utländska uppdragsgivare. Det är så lätt göra ett misstag och så är du fast.

Och företag både nationella och internationella. Och det ser nog likadant ut överallt i världen tex organisationer som FN och WHO.

View attachment 510424
It's ok when we do it

Kan det finnas ett samband ?
1739775910722.png
Kan det finnas ett samband ?
Förlusterna täcks traditionsenligt i Göteborg av kommunens Parkeringsbötesbolag !
1739776006833.png
Familjer i Sverige och Danmark orkar ännu så länge inte cykla till Göteborg med barnen ?
Orsaken tilll att Liseberg går med förlust i takt med att privatbilarna ska avvecklas i Göteborg ?
Hur ska Göteborg kunna bli en cykelvänlig stad, backe upp och ner mellan "fjällen" som de heter lokalt. Cykelvänliga städer är platta.

Last edited:

Och det här skiten stödjer man. Är så jävla äckligt, så måste man gå dit och lida också.
Vem kollar på detta annat än 8-12åringar och deras filterlösa föräldrar som får åse vad deras barn indoktrineras med?

Det enda värde jag får för skatteavgiften/avgiftsskatten är att jag inte är tvungen att kolla…än.

Vem kollar på detta annat än 8-12åringar och deras filterlösa föräldrar som får åse vad deras barn indoktrineras med?

Det enda värde jag får för skatteavgiften/avgiftsskatten är att jag inte är tvungen att kolla…än.
Jag skulle säga att det är näst intill omöjligt om man inte är fundamentalist att hålla barnen borta från detta. Så är det i mitt fall och i mitt barns skola i alla fall, skall de vara outsidern som inte vet vad de andra pratar om eller extremisten som börjar prata samhällets degenerering med sina klasskamrater i lågstadiet?
Jag vet inte hur man skall hantera det, en av mina svåraste utmaningar som förälder rent av. 🥹

Nu ska vi låtsas att det är fyrverkeriernas fel att det bombas i Sverige varje natt, vänta till lunch så har Carvalho kommit med ett utspel om förbud.

1000046178.jpg

Nu ska vi låtsas att det är fyrverkeriernas fel att det bombas i Sverige varje natt, vänta till lunch så har Carvalho kommit med ett utspel om förbud.

View attachment 510610
När jag var ett litet barn brukade vi packa om fyrverkeripjäser för att göra kraftigare smällar. För oss var det enklare att få tag på än dynamit. Vi hade inte lärt oss att det var på kyrkogården man höll lager av dynamit då.

Blir värre när man hör intervjuade ansvariga. Jag hoppas vänner och bekanta till bl a rektorer hör, tar ställning och uppbådar civilkurage mot dessa enablers. De har alltså belönat honom med utköp, 2 ggr á en halv mille. Sådana vill jag inte ha bland bekantingarna.

Nu ska förövaren sitta inne med lön och sen ska väl JK göra det sjuka hon alltid gör.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back