Sverige idag..

Intern ilska i S: ”Det är en krigsförklaring”

Jag trodde i min enfald att det fanns sossar som var Erik Åsbrinkska och ville behålla överskottsmålet men de är verkligen helt tappade. Vem är f.ö. greken som hetsar upp sig?

Anmälningsbenägenheten som minskar…?
Eller när hen vet att uppklarningsprocenten (fällda alltså är ca 10% (om jag minns rätt)) så kanske hon undrar om det är värt att älta om det när 9 ggr av 10 så blir förövaren frikänd och du själv kommer alltid vara en full tjej som blev knullad efter festen.

Noterar att upphovsmannen har den förmodligen roligaste Instagram jag sett.
Exempel
1729197631017.png
från

Exempel
View attachment 505379
från

Haha, vad fan, den där hade jag sett tidigare och skrattat åt, jag visste inte att det var en serie med bokomslag.

Har ni sett han som åker kolletivtrafik i USA med egengjorda (tvivelaktiga) bokomslag

"Living with a huge Penis"
"Masking that you are a billionaire by travelling with trains, busses and other means"

Eller när hen vet att uppklarningsprocenten (fällda alltså är ca 10% (om jag minns rätt)) så kanske hon undrar om det är värt att älta om det när 9 ggr av 10 så blir förövaren frikänd och du själv kommer alltid vara en full tjej som blev knullad efter festen.

Kanske för att förövaren faktiskt är oskyldig till brott?
Jag tror faktiskt att just våldtäkt är det brott som flest oskyldiga sitter inne för.

Cancer är tyvärr i mångt och mycket en bedömningssport, och olika sjukhus har olika bra domare.
Jag är ingen expert på att tolka röntgenbilder, men ser det ut som cancer så opererar man, då det inte är ett alternativ att lämna elakartad cancer längre än nödvändigt i kroppen.

Det utvecklas hela tiden bättre och säkrare blodtester som letar efter flera olika biomarkörer, så i framtiden kanske vi kommer att operera färre, utan att missa fler riktiga fall.

Prostatacancer hos män var en sådan cancer som förut ledde till många onödiga ingrepp, men med det s.k "Stockholm3-testet" har gjort screeningen mycket bättre.

Det kommer förhoppningsvis liknande tester för äggstocks och livmoderhalscancer snart

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back