Sverige-Finland på söndag !

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Ja nu jävlar. Första OS-finalen sen -94 och dessutom mot Finland. Jag hoppas att ni andra också följer hockeyn ?

Det blir ju inte lite tufft att vinna mot de där blåvita lejonen!
Men jag hoppas det blir en grym match oavsett resultat!

IronMike skrev:

Nej, det var ngn tråkig rasist tråd.

Okej men det var inte riktigt samma tråd som min. Jag undrar ju om alla följer hockeyn här .

Klart som fan Sverige vinner. Farligare än någonsin. Okej, Finland har inte förlorat en enda match och bara släppt in 5 mål på hela turneringen, men de ska få spö ! :)

lorkan skrev:
Nej, det var ngn tråkig rasist tråd.

Okej men det var inte riktigt samma tråd som min. Jag undrar ju om alla följer hockeyn här .
Haha jag skojja bara med inl..... man kan väl få skämta om vad man vill utan att vara rasist, jag e själv inte svensk, eller e jag rasist ändå bara för jag skojjar.

:tummenupp

IronMike skrev:
Haha jag skojja bara med inl..... man kan väl få skämta om vad man vill utan att vara rasist, jag e själv inte svensk, eller e jag rasist ändå bara för jag skojjar.

:tummenupp

Haha jag skojar också.

Finnarna har sett riktigt starka ut nu i OS! Sverige lite vekare! Men samtidigt har Sverige Haft siktet inställt mot Guld hela turneringen!! Inte gjort mer än vad som krävs!! Men det blir SVÅRT! Man kan inte göra mer än att hoppas! KUL att fler är sportintresserade :tummenupp

Jag är ett barn och det här är mitt hem, alltså ett barnhem.

:va

man kan vända det hur som helst..

Ni kommer att få så jäffla mykke spö att det knappt finns nåt att ge silvret till. sådeså.
:fatta!
Förövrigt så är jag redan sönderstressan över matchen. Fy fan för denna final.

zoddri skrev:
Ni kommer att få så jäffla mykke spö att det knappt finns nåt att ge silvret till. sådeså.
:fatta!
Förövrigt så är jag redan sönderstressan över matchen. Fy fan för denna final.

Ao, inte kul att va finne när lejonen faktiskt har en chans. I ryssmatchen blev man inte lugn förrän 4-0, finnar brukar ju klara av de mest bisarra kalkoner i slutminuterna.

Jag tror finalen avgörs på målvaktsduell och skillnad i stolpskott. Då brukar svenskarna vara vassare...

237 skrev:
Vi kommer åka på sten torsk av finnarna.

Vem är Sten Torsk? Om jag får en unge ska jag döpa honom till Sten och sen byter vi efternamn till Hård, bara en bokstav ska bytas ut från mitt vanliga efternamn :3freak

Fan t.o.m jag, som är nästan helt ointresserad av att glo på sport ska se den där jävla OS-finalen. Det hör lixom till på nåt vis.

Och vinner vi....det vette fan, vi får nog svårt mot finnpajsarna.

Koompaala keello!! :tomten

Dee_cati skrev:
Vem är Sten Torsk? Om jag får en unge ska jag döpa honom till Sten och sen byter vi efternamn till Hård, bara en bokstav ska bytas ut från mitt vanliga efternamn :3freak

:rofl va heter du nu i efternamn då ? lård ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg