Sverige ett internationellt vandrahem?

:corn :corn :corn
Väntar bara på Korvgubbens hummel mummel, cris ash:s kommunistdänga eller han den där långhåriga hårdråcKArN som lever kvar i 80-talets utopiska värld. Det här kan bli en livlig tråd :D

Kom igen då grabbar sluta fika nu!
Tror ni han får stanna? kanske rentav någon form av statistik.

Vad anser den gemene "svensken" anses det lämpligt att en person som denna får uppehålla sig här?

Ses Sverige som något "uppehållsrum" bland världens kaos, av utländska nationaliteter/nationer.

ah17 skrev:
Klart han skall få stanna. Helt i linje med krigsförbrytarnas paradis.

Välkommen! är det så verkligen "krigsförbrytarnas paradis", visst var "Arkan" här och rånade banker som användes i mänskliga rättigheters tecken nere på balkan :D .

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=349845
Ja visst fan är det så!

[- sNaIjK -] skrev:
Har tidningarna INGET annat att skriva om? Inte konstigt det här landat är mer segregerat än en delad ost.

Du har helt rätt. Det är inget uppseendeväckande med detta. Speciellt inte om det verkligen ligger till grund för att få asyl. :rolleyes:

Eftersom det finns begränsade resurser så kan man faktiskt fundera på om inte barnfamiljer borde gå före krigsförbrytare, även om just ev dödsstraff är knivigt.

Här e nog rekordet i hedersmord:
http://expressen.se/index.jsp?a=546168

(Nej jag är inte rasist, tycker att alla människor är bra på sitt sätt men har väldigt svårt för hedersmord)

Det var mig ett flott jädra vandrarhem, pröva trestjärnigt istället.

Jag tror multikultinördarna snart kommer hävda:
1. Det måste verkligen vara trist att bo i Afghanistan, se så desperata de är
2. Se så svårt det blivit att få asyl i sverige, vi måste underlätta för folk att få asyl annars kommer problemet förvärras

General E skrev:

Signalen har ju skickats ut hur länge som helst:
Gör vad ni vill här, alla är välkomna och vi premierar dåligt beteende

Så vem kan vara förvånad? Jag är förvånad att det inte är värre än vad det är.

Markus skrev:
Signalen har ju skickats ut hur länge som helst:
Gör vad ni vill här, alla är välkomna och vi premierar dåligt beteende

Det är väl att ta i, är övertygad om att polisen utreder mord så gott dom kan.
Fortf så syns ju inte de som sköter sig. Finns ingen expressenrubrik "Achmed dödade inte sin syster!"
Jättebra att alla är välkomna! (Förutom bovar och banditer) :tummenupp
Synd att man inte alltid straffar dåligt beteende men det gäller ju oavsett ursprung.

Jaja, hinner inte någon jättediskussion, det blir ju oftast samma gamla argument.

General E skrev:
Det är väl att ta i, är övertygad om att polisen utreder mord så gott dom kan.

Ja, det är jag också. Men budskapet är omöjligt att missförstå:
Bete er hur ni vill, beslöja era barn, kräv särbehandling, vi betalar era moskéer

Vad hade ni trott, att de inte skulle tänja gränserna? :lol

Maxxi skrev:
Här är ett ytterligare fall av fint uppträdande. Blev frikänd, hotat åklagare och vittnen. Dessutom kommer idioten få skadestånd för att han har suttit häktad.
http://www.efterlyst.tv3.se/default.asp?menuItem=2&subMenuItem=8&contentItem=129

Hela släkten borde utvisas, de kan inte leva efter svenska lagar, regler, normer eller värderingar - hej då.

Markus skrev:
Ja, det är jag också. Men budskapet är omöjligt att missförstå:
Bete er hur ni vill, beslöja era barn, kräv särbehandling, vi betalar era moskéer

Vad hade ni trott, att de inte skulle tänja gränserna? :lol

Hela släkten borde utvisas, de kan inte leva efter svenska lagar, regler, normer eller värderingar - hej då.

Eftersom den mördades sambo var flintskallig av cellgiftbehandling så var det förmodligen en förklaring till det tragiska som skedde.

Korvgubbe mfl borde känna ett ansvar för allt hetsande mot folk med lite hår på huvudet. Klart att Ahmed och Hassan bekämpar "nynassarna" enligt partiboken.

General E skrev:
Sverige är ett fritt land, inkl religionsfrihet. Vi betalar våra moskéer! :pannkyss
Hur menar du nu, att frihet att tro på vad man vill är samma sak som rättighet att få sin bönesal finansierad med allmänna medel?

ah17 skrev:
Eftersom den mördades sambo var flintskallig av cellgiftbehandling så var det förmodligen en förklaring till det tragiska som skedde.

Jaha, men då kan man ju förstå dem ändå - om de trodde hon inte gillade snälla invällare som dessa så är det klart hennes kille måste huggas ihjäl.

Markus skrev:
Hur menar du nu, att frihet att tro på vad man vill är samma sak som rättighet att få sin bönesal finansierad med allmänna medel?

Jupp, precis som hinduer, kristna av olika sorter och allt annat man kan hitta på. Skall en religion få så skall alla få. Mmmmm, tror jag vet vad du tycker. :hihi

Maxxi skrev:
Här är ett ytterligare fall av fint uppträdande. Blev frikänd, hotat åklagare och vittnen. Dessutom kommer idioten få skadestånd för att han har suttit häktad.
http://www.efterlyst.tv3.se/default.asp?menuItem=2&subMenuItem=8&contentItem=129

fyfan vad det där retar upp mig, jag har försökt följa det där fallet i media så gott jag kan men försöker nuförtiden att undvika skrivirierna då jag blir så jävla arg på vårat mesiga system.

General E skrev:
Jupp, precis som hinduer, kristna av olika sorter och allt annat man kan hitta på. Skall en religion få så skall alla få. Mmmmm, tror jag vet vad du tycker. :hihi
Eeh... Är det inte så att medlemmar av Svenska Kyrkan får sin kyrka bekostad av kyrkoskatten?

Sedan är det väl så att många frikyrkor bekostar sina kapell med egna medel?

Esquire skrev:
Eeh... Är det inte så att medlemmar av Svenska Kyrkan får sin kyrka bekostad av kyrkoskatten?

Sedan är det väl så att många frikyrkor bekostar sina kapell med egna medel?

Stämmer säkert. Kyrkoskatten är ju frivillig den med.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg