Sverige - Danmark

Sverige vinner helt rättvist med 3-0, Det är INTE ok att slå nån spelare, det är INTE ok att suportrar ränner in på planen o dessutom attackerar domaren!

En förlust för dansk fotboll och säkerhet.

Supporten som sprang in bor tydligen i sverige men är dansk medborgare iallafall, det var väl en jefla tur :D

Säkert en skåning!

DEt mest rättvisa hade ju varit straff. Vafan, domarn kan väl stå med ett gäng vakter runt sig? Efter straffen hade ju matchen varit slut. Känns riktigt korkat om supportrar ska kunna få avgöra matcher..

Jag tycker domaren gjorde helt rätt. Eftersom att vakterna inte gjorde någonting för att stoppa idioten eller de två andra idioterna så kan ju inte säkerheten för domaren och spelaren garanteras. Då ska matchen brytas. Pungt!

va gött att den gick på kanal 9 så skiten slapp störa alla andra normala program under flera timmar..

Synd om er? Har sitter jag i 30 graders varme pa bali och hittar inte vilken espnkanal de visar det pa sa vi kan ligga i poolen och kolla pa det.

Nagon som vet vilka espnkanaler som det visas pa?

Vi har 20-25 om dagarna oftast den senaste tiden (några kalla, igår t ex) ibland upp mot 30 och vi har 26 i poolen, så du lyckas inte ;) :D

Hahah, Hagster ditt svin. Det ligger säkert två fjo..eh, ARTONÅRINGAR bredvid dig också.

Faktiskt inte. Blev dretfull och drog runt i hela Kuta och forsokte hitta nan som visade matchen. Meeen det var det ju ingen som gjorde. Sa det blev krogen istallet, direkt otrakigt!

Oddjob: Ar fett avundsjuk! Du har kristallklart vatten runt hornet och brudar i bikini overallt med va? ooooch... Pilsnern kostar 3 spann? :gnissla

Tråkigt att det blev såhär.

Första halvlek var kul att se att vi kan spela lite anfallsfotboll, men sen
vet jag inte vad som hände...vi bara stod o tittade på, och Lasse hadde som vanligt glömt bort att man får byta spelare.

Skrämmande att se att vi kan tappa en sån ledning så enkelt....

Vi hadde säkert missat straffen också....

aja värdefulla poäng fick vi iaf.

Fotboll är en skitsport, igår fick jag ännu en anledning att tycka så. :fakta

Faktiskt inte. Blev dretfull och drog runt i hela Kuta och forsokte hitta nan som visade matchen. Meeen det var det ju ingen som gjorde. Sa det blev krogen istallet, direkt otrakigt!

Oddjob: Ar fett avundsjuk! Du har kristallklart vatten runt hornet och brudar i bikini overallt med va? ooooch... Pilsnern kostar 3 spann? :gnissla

Fy fan, stackars dig alltså att behöva genomlida allt det där.. :gnissla

Last edited:
Förbjud fotboll i public sevice kanalerna!
Sänd något mer uppbyggande, som tex gamla Åsa-Nisse-filmer, istället!

Back