Sverige Cup Is Stadion Eskilstuna

dom där förbannade däcken skulle förbjudas, jocke fastnade tidigare i sommras, frommel gick sönder på däck oxå, TA BORT SKITENNNNNNNNN

Jag vill minnas att någon Quadåkare tidigare i somras sa att det fanns någon slags banmarkering att köpa istället för att ha däck, någon som vet vad han kan ha menat och vart man får tag på det? Det vore kanske något för våran bana.

RookieSM skrev:
2411945 Jag vill minnas att någon Quadåkare tidigare i somras sa att det fanns någon slags banmarkering att köpa istället för att ha däck, någon som vet vad han kan ha menat och vart man får tag på det? Det vore kanske något för våran bana.
ja för jag vet inte hur många gånger jag har krokat i mina 44or i däcken på vänster sida ner mot dalen.

Ja har aldrig krokat i, men det är väl en tids fråga bara.

Hoppas du läker snabbt stefan!

RaceMe skrev:
Lyfter sin hoj över staketet när han inte kommer in på banan och ska träna, ror ifrån oss andra på gymmet i roddmaskin, med ett gipsat knä, sveper en full enochenhalvliters pet-flaska, lindar sin fot själv och kör sin buss 10 mil hem med bruten fot........ :va Hmmm
Ja, vad ger man för den mannen. Messade honom för att höra hur det var och det första ordet i svaret var 'Bra'. Bra ?!?! Hur i h-e kan det vara bra när man är nyopererad och gipsad och.....??? Snacka om positivism.

RaceMe skrev:
Hur mår Bagarn???? Han gjorde ju samma sak som stefan.
Mycket bättre än Stoffy i alla fall. Han stoppade aldrig ner foten i ett däck utan det var tån som sög fast i sidan av ett och sen vred knät rätt rejält. Han har inte varit på sjukan och kollat utan avvaktar. Han kan stödja på benet men har svårt att böja på det.

Däcken ja...... Hur svårt kan det vara att t.ex. köpa en packe billiga navkapslar och naja fast. Då klarar man Stoffys olycka. Sidorna borde man kunna täcka med samma typ av sarg som finns i gokarthallar typ....

Men bäst är ju självklart någon helt annan lösning utan fotmagneter inbyggda.

.

Svar på frågan om annan lösning, det finns banmarkeringar att köpa som tex Stcc/Rallycrossen har, plast "pinnar" som viker sig vid påkörning.Problemet är med tillfällig bana just att inget får sitta kvar.
Säkerheten och annonsering/skyltning lämnar en eftertanke på E-tuna!

Bilder finns på www.quadshopen.se under bilder mest quad men några fina på Solo!

450: Dennis verkar ja fått eld i byxorna eller var Ola trött?

Open: Låt mig gissa...hmm...Jansson tog starten och drog som ett svin?

rejser skrev:
2414599 450: Dennis verkar ja fått eld i byxorna eller var Ola trött?

Näe, d var nog tyvvär jag som lyckades få en bra start, och tog Ola i första kurvan...
Lyckades hålla honom bakom mig 5-6 varv, medans Dennis fick en lucka, sen hann inte Ola ikapp.
Kanske var lite väl optimistiskt av mig, men vaffan har man nr:1 bakom sig å d e rejs, så e d ju klart man försöker...
Sorry Ola:bow

Gillisson #147

Back