Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja för jag vet inte hur många gånger jag har krokat i mina 44or i däcken på vänster sida ner mot dalen.RookieSM skrev:2411945Jag vill minnas att någon Quadåkare tidigare i somras sa att det fanns någon slags banmarkering att köpa istället för att ha däck, någon som vet vad han kan ha menat och vart man får tag på det? Det vore kanske något för våran bana.
Ja, vad ger man för den mannen. Messade honom för att höra hur det var och det första ordet i svaret var 'Bra'. Bra ?!?! Hur i h-e kan det vara bra när man är nyopererad och gipsad och.....??? Snacka om positivism.RaceMe skrev:Lyfter sin hoj över staketet när han inte kommer in på banan och ska träna, ror ifrån oss andra på gymmet i roddmaskin, med ett gipsat knä, sveper en full enochenhalvliters pet-flaska, lindar sin fot själv och kör sin buss 10 mil hem med bruten fot........Hmmm
Mycket bättre än Stoffy i alla fall. Han stoppade aldrig ner foten i ett däck utan det var tån som sög fast i sidan av ett och sen vred knät rätt rejält. Han har inte varit på sjukan och kollat utan avvaktar. Han kan stödja på benet men har svårt att böja på det.RaceMe skrev:Hur mår Bagarn???? Han gjorde ju samma sak som stefan.
Nä, inte den här gången, han kom tvåa i båda heaten. Granath vann första och ledde andra till sista varvet när han fick stopp på hojen.rejser skrev:2414599450: Dennis verkar ja fått eld i byxorna eller var Ola trött?
Open: Låt mig gissa...hmm...Jansson tog starten och drog som ett svin?
rejser skrev:2414599450: Dennis verkar ja fått eld i byxorna eller var Ola trött?
Näe, d var nog tyvvär jag som lyckades få en bra start, och tog Ola i första kurvan...
Lyckades hålla honom bakom mig 5-6 varv, medans Dennis fick en lucka, sen hann inte Ola ikapp.
Kanske var lite väl optimistiskt av mig, men vaffan har man nr:1 bakom sig å d e rejs, så e d ju klart man försöker...
Sorry Ola![]()
Gillisson #147
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |