SVERIGE åh heliga SVERIGE

gixxer1000

...nu på en svart retta...
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
:bow :bow FY fan vilken tok rysar match igår sve-fin, det var verkligen så att man kunde somna med ett leende igår alltså. Sverige ryter till och sätter finnarna ordentligt på plats. :tummenupp

Bifogat

• leijona.jpg
    leijona.jpg
    56.2 KB · Visningar: 294
gixxer1000 skrev:
:bow :bow FY fan vilken tok rysar match igår sve-fin, det var verkligen så att man kunde somna med ett leende igår alltså. Sverige ryter till och sätter finnarna ordentligt på plats. :tummenupp

Vilken rysare.... :tummenupp
Jag håller med dig på att man kunde somna med ett STORT leende på läpparna. :rock

fasen va grinig jag var när det blev 5-1, då hade jag faktiskt gett upp........men vilken bragd killarna gör som vänder matchen totalt till sin favör...

SVERIGE - FINLAND........................6 - 5

:rock :rock :rock :rock :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag trodde jag skulle svimma när Foppa satte dit 5-5 :rock

Han é faan grymmast :fakta

Jag då min idiot, var ute å åkte hoj igår tog lite längre tid än väntat.... Var på väg hem men fick höra att det var 4-1 till Finland så jag tänkte i helvete heller, åker mera hoj....

Vad ser man när man kommer hem :skrämd

När går reprisen??????

Mathias

När går reprisen??????
SVAR: ALDRIG
TRÅKIGT ATT DU MISSADE DEN MATCHEN, för den var spännande :skrämd. Kan iof förstå dig, mc körning e ju oxå kul o spännande :tummenupp

Seizure Later skrev:
Tur man har kanaler utan hockey. *gäsp* :1pajas
Vem f-n har inte kanaler utan hockey.Blir så j**vla arg när ja tänker på att SVT inte kunde hänga med att betala i konkurens med Stenbäckens TV3.Nästan hela svenska TV publiken får ju inte se vår nationalidrott.
Å så ska dom nu punga ut med ett antal miljoner till nån som knappt hann sätta sin fot i styrelserummen.

Anna skrev:
När går reprisen??????
SVAR: ALDRIG
TRÅKIGT ATT DU MISSADE DEN MATCHEN, för den var spännande :skrämd. Kan iof förstå dig, mc körning e ju oxå kul o spännande :tummenupp

Viasat Sport sänder väl repriser på hockeymatcherna??

Vilgsbiker skrev:
Vem f-n har inte kanaler utan hockey.Blir så j**vla arg när ja tänker på att SVT inte kunde hänga med att betala i konkurens med Stenbäckens TV3.Nästan hela svenska TV publiken får ju inte se vår nationalidrott.
Å så ska dom nu punga ut med ett antal miljoner till nån som knappt hann sätta sin fot i styrelserummen.

jepp, sånt blir man "pist of " på........tycker att när det sänds VM och liknande så ska SVT eller TV4 ha ensamrätt vid dessa sändningar...

Seizure Later skrev:
Tur man har kanaler utan hockey. *gäsp* :1pajas
Exakt :). Ni som kollade hockeyn missade ett reportage på Trafikmagasinet om cross/offroad-semester i Sverige. Det var inte speciellt intressant, men det var iaf en massa motorcyklar :D.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back