Ser du dom inteLundgren skrev:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser du dom inteLundgren skrev:
Svenssson skrev:Ser du dom inte![]()
Mr EmCom skrev:är ni störda .. dom e ju längst upp..![]()
Den satt på när jag köpte den. Det är inte orginalskärmen iaf.Wargen skrev:Vad är det för framskärm du har och vad kostade den? Ny eller beg?
Ska du ha en ny framstänka kan du ju åka till vilken crossaffär som helst...de går på runt 200kr.Wargen skrev:Vad är det för framskärm du har och vad kostade den? Ny eller beg?
zpeppy skrev:Ska du ha en ny framstänka kan du ju åka till vilken crossaffär som helst...de går på runt 200kr.
Svenssson skrev:Status 21/3:
Panelbygget avslutat. Fick inte ihop det med elen, så jag får köra med den gamla instrumenteringen. Ett par färgade panellampor ska nog i, så det ser lite roligare ut iaf.![]()
Effektsystemet har anlänt och hämtas ut imorgon eller på Torsdag![]()
Svenssson skrev:Effektsystemet på! Går och låter såå gutt![]()
Ett beg. Gianellie. Skönhetsfel finns en del, men wtf, 1500 spänn och ett enormt mycket bättre ljud så spelar det ingen roll![]()
Svenssson skrev:Upp till ~6000 varv så är det inget märkvärdigt med det. Men sen, då jävla drar det iväg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har redan gjort det. Och ja, det blev en hel del skillnad efter detFreddola skrev:Vill du ha mer drag prova och ställ avgasporten lite annourlunda.
Vet folk som fått bra effektökning på det.
Vad det gäller munstycket. Bör man byta till större, eller gör det ingen markant skillnad(förutom i plånbokenFreddola skrev:Vill du ha mer drag prova och ställ avgasporten lite annourlunda.
Vet folk som fått bra effektökning på det.
Svenssson skrev:Vad det gäller munstycket. Bör man byta till större, eller gör det ingen markant skillnad(förutom i plånboken)
Wargen skrev:De säger att det ska bli bättre vrid på toppen men vet ej. Jag ska testa sen.
Okej, jag litar på dig dåMr EmCom skrev:har köpte större munskyke.. gav inget..![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |