Svenskt i Endurance-VM

Mille-R skrev:
Nu har jag bestämt mig för att åka dit :)
Ska bli kul, ingen mer som ska dit?
Perfekt påskutflykt!
www.worldendurance.com

flyg till holland kan gå på ca 500 spänn men nu när jag kollar så ligger det över tusenlappen

skulle va kul att åka dit nikola ska köra em där och jag tror det kommer gå :yoparty :yoparty

Mille-R skrev:
Nu har jag bestämt mig för att åka dit :)
Ska bli kul, ingen mer som ska dit?
Perfekt påskutflykt!
www.worldendurance.com

Jag ska med... :) Lång resa T/R Tokholm-Assen i Fagersjö-el-husbil med ERF-RapidoRacing76-Matte bakom ratten :ätapiller . Ska försöka göra ett fotoreportage kring tävlingen/teamets "vardag", och kanske kunna hjälpa till med något annat, är bl.a en jäkel på att jacka toppar och plana kolvar! :D

Edit/ Väderprognosen lovar +16 och sol i trakterna av Assen på fredag, hoppas det blir så hela helgen! /Slut edit

/B

Bifogat

• a_assen2005.jpg
    a_assen2005.jpg
    88.3 KB · Visningar: 151
Last edited:
Börjar få stil på "tekniken"... gprs hit å dit... :gnissla

Och om "tekniken" fungerar även imorgon, och t.o.m i Holland, så.... :confused:

..kommer det dagligen komma uppdaterad info och bilder kring Team Fagersjo-el.se/Rapidos resa till/deltagande i Endurance-VM-tävlingen på Assen över påskhelgen. Du hittar då bilderna/info här: http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=266&ev_id=266

Kommer det inga uppdateringar.. så sket det sig med datauppkopplingarna, men vi gör i alla fall ett försök...... :)

Vill du skicka ett glatt tillrop/heja på, eller en fråga till teamet och oss som är nere i Assen, och få svar på frågan, gör det i den här diskussionstråden.

/B

Last edited:
maxximus skrev:
Kommer Eurosport att visa nåt o i så fall när??

Nån som vet??

Brukar vara dåligt om direktsändningar från Endurance-VM... men kanske någon eftersändning om någon månad, så gjorde dom förra året....

/B

Hello....

Hoppas det går bra för er :tummenupp
Miljoner kramar

Loppan

Nysse skrev:
Kan vi få lite mer info och bilder?

God Luck /

Sitter här i Teamets mat-tält, med en tunn gprs-koppling.....

Med minsta möjliga marginal, några få minuter... :rolleyes: så hann vi med färjan! Framme i Tyskland vid 07.00 på fredagen. Regn... men väl framme vid Assen runt 13-tiden så sken solen, och +17 C :) Våren är här!

Nu har vi kommit iordning, men återstår massor av meck, tidsträningar osv osv, innan racet på måndag! Lagt upp ytterligare några bilder på http://www.rapido.se/image_view/view_events.php4?&view=266&ev_id=266

Hela Teamet hälsar till alla där hemma!

/B

Bilder på teamets Gixxer1000-05 efterlyses!!

Jag hoppas också att det går bra för er där nere!!

Men för helskotta lägg upp lite ordentliga bilder på den nya hojen
(eran gixxer1000-05)!!

Vad e det för framgaffel, bromsar osv. på den?????

Vilket motstånd kommer ni att möta??

maxximus skrev:
Jag hoppas också att det går bra för er där nere!!

Men för helskotta lägg upp lite ordentliga bilder på den nya hojen
(eran gixxer1000-05)!!

Vad e det för framgaffel, bromsar osv. på den?????

Vilket motstånd kommer ni att möta??

Just nu håller grabbarna på och monterar kåpor på nya 05:an, (helt nya kåpor som hämtades/levererades för ett par timmar sedan) ett pyssel som nog tar halva natten... finns lite bilder på det, nyss upplagt, jag eller Mille-R återkommer imorgon med lite närbilder och info om nya hojen mm mm

/B

Första träningen i halvtorrt gick bra, 14:e plats. Nu är det dags för andra träning och i em är det kval. Mulet men torrt nu.

Förutsättningarna verkar kanon även om det blir torrt på banan. :tummenupp
Hoppas att inget misstag händer. Håller tummarna!

/

Och så en bild på nya Fagersjo-el.se -hojen, första gången ute på bana!

/B

Bifogat

• fagersjo1.jpg
    fagersjo1.jpg
    120.3 KB · Visningar: 195
Griden får vi först imorgon men runt 20:e plats tror jag. Bästa tid 1:29,8 av Christer. Imorgon är det vilodag och race på måndag är det race.
Nikola kvala som tolva i 125 EM.

*/ ?>
Back