Svenskprovet till polisen!

Mattias skrev:
Woohoo!!! Grattis!!! Grymt med tjejer som e snutar!!! :rock :rock :rock :rock :rock

Hmppf, Grymt med snutar som e tjejer!!! Ja hur ska man kunna generera ursäkter med :tuttar mitt i synen :confused:

Grattis! Marie, och när du har fått brickan så ger du dej på buset, eller hur :tummenupp

JAg kan sæga att jag e glad før din skull,
men jag har aldrig førstått detta med att bli polis.
Vem fan vill vara benge

Sportbikebabe skrev:
Tack till er alla. :)

Hmm, har ju alltid velat bli mc-polis så vem vet.. :tungan

Grattis! Hoppas det går bra, men inte ska du väl börja jaga stackars oskyldiga moppar sen, bara för "mindre" överträdelser?
Tur att dom fortfarande har BMW hos polisen iaf. :hihi

Idag kom brevet.. ska iväg till fystestet om två veckor..

Tror ni jag är glad idag, eller? :)

/Sportbikebabe

så här glad kanske: :hoppa

Stort lycka till och jag fortsätter hålla tummarna!

Ja det är ju precis vad det här landet behöver...ett trafikpolis äckel till....sorry,men jag totalhatar dem sat**s jä**a asen....Nästa gång någon ur ovan nämnda maffia påstår något om trafiksäkerhet till mig blir dagen då jag åker dit för våld mot tjänsteman,sedelpressoperatörer borde det heta och inget annat...Detta dock inte riktat mot "riktiga" poliser för vilka jag inte hyser något annat än den djupaste respekt.... :tummenupp

thundrace skrev:
Ja det är ju precis vad det här landet behöver...ett trafikpolis äckel till....sorry,men jag totalhatar dem sat**s jä**a asen....
Hrm... tycker det är rätt bra att de plockar alla rattfyllerister :fyllisar
Utan respekt i trafiken så kommer sporthojjs-fjantar köra i 115 genom 50-samhällen... :rolleyes:
Följer du de lagar som finns så är de flesta trafikpoliser :tummenupp - går du utanför så är det en kalkylerad risk och de flesta kan du övertyga om du gjort fel på rätt ställe, om så är fallet :tomten
/Livet börjar vid tretti över

thundrace skrev:
Ja det är ju precis vad det här landet behöver...ett trafikpolis äckel till....sorry,men jag totalhatar dem sat**s jä**a asen....Nästa gång någon ur ovan nämnda maffia påstår något om trafiksäkerhet till mig blir dagen då jag åker dit för våld mot tjänsteman,sedelpressoperatörer borde det heta och inget annat...Detta dock inte riktat mot "riktiga" poliser för vilka jag inte hyser något annat än den djupaste respekt.... :tummenupp

:banana

Så nu har man kommit hem ifrån Växjö.. o jag klarade både dockan och Harres-test men klarade inte löpningen. Men jag hänger inte läpp för detta utan ska söka i mars igen, skam den som ger sig.. :)

Tack till er alla för all uppmuntran i denna tråd! :krama

/Sportbikebabe

Sportbikebabe skrev:
Så nu har man kommit hem ifrån Växjö.. o jag klarade både dockan och Harres-test men klarade inte löpningen. Men jag hänger inte läpp för detta utan ska söka i mars igen, skam den som ger sig.. :)

Tack till er alla för all uppmuntran i denna tråd! :krama

/Sportbikebabe
fan va piss. heja heja i mars då .......

Back