Har precis kommit hem från en givande kväll ute på näsby-rakan i kristianstad. Denna industri-raka används för s.k illegala streetrace, men även som mötesplats för fordonsintresserade männsikor (såväl ungdomar som äldre). På väg hemmåt i min cheva pickis med 6.2 liter diesel (ingen racemaskin alltså) blir jag stoppad av farbror blå. Denna kvällen hette dock polisen farbror äckel-gris. Jag blir på stående fot anklagad för att ha race:at med pickisen, de visste jävligt väl vad jag gjort där, så jag skulle inte ljuga dem rätt upp i ansiktet. Eftersom jag vet med mig att jag inte gjort en fluga förnär råkar jag dra på smilbanden en ytterst liten gnutta. Grisen hasplar ur sig något i stil med, "Du, nästa gång jag stoppar dig, då ska jag hitta tusen jävla fel på den jävla bilen, och jag ska klippa itu kortet för dig, och du, tvätta bort ditt jävla smile".
Något chockad stegar jag in i bilen o kör hem. Hur i hela helvetet kan man betala skatt för något som är till för serve and protect? man blir så trött.
men, eftersom jag har 2 månader gammalt körkort är jag lite skraj o vågar inte käfta imot. men uppenbarligen hade snuten i fråga lågt iq, då han hela tiden föll på sina argument.
Så, efter att ha skrivit av sig lite, så får ni gärna berätta om egna polishistorier, bra som dåliga.
Något chockad stegar jag in i bilen o kör hem. Hur i hela helvetet kan man betala skatt för något som är till för serve and protect? man blir så trött.
men, eftersom jag har 2 månader gammalt körkort är jag lite skraj o vågar inte käfta imot. men uppenbarligen hade snuten i fråga lågt iq, då han hela tiden föll på sina argument.
Så, efter att ha skrivit av sig lite, så får ni gärna berätta om egna polishistorier, bra som dåliga.
)